تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه آمریکا برای تجزیه سوریه

به گزارش افکارنیوز،

حسن هانی‌زاده" کارشناس امور غرب آسیا درباره تحولات اخیر سوریه و دخالت‌های آمریکا در این کشور اظهار داشت: وضعیت سوریه در حقیقت پیچیده‌تر شده و وارد مرحله جدیدی شده است.

وی با اشاره به دخالت‌های ایالات متحده و هم پیمانانش در جنوب سوریه، گفت: ورود صدها تن از کماندوهای ارتش آمریکا به جنوب سوریه شرایط را دشوارتر کرده و نشان می‌دهد که برنامه‌هایی برای این کشور آمریکایی‌ها و هم پیمانانش برای تجزیه سوریه در نظر  گرفتند.

کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: ترکیه بسیار از گسترش نیروهای دموکراتیک در شمال سوریه نگران است اما به هرحال تلاش می‌کند تا حرکت نفوذی نیروهای دموکراتیک را در شمال حلب محدود کند. گفتنی است؛ 6 سال از جنگ سوریه می‌گذرد و تروریست‌های تکفیری در سوریه انواع جنایات را مرتکب می شوند.  این تروریست ها از انواع سلاح های آمریکا و همپیمانانش بهره می برند اما نتوانستند دولت قانونی این کشور را از بین ببرند.

شایان ذکر است تروریست ها با تشکیل شورای ائتلاف به‌دنبال بازسازی و سامان‌دهی نیروهای خود هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه آمریکا برای تجزیه سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..