تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایثار و شهادت نباید به گروه خاصی اختصاص پیدا کند

به گزارش افکارنیوز،

فرج‌الله رجبی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پیرامون فرمایش رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت:‌ ایثار و شهادت نباید به گروه خاصی اختصاص پیدا کند زیرا جداسازی این مسئله باعث ضربه زدن به فرهنگ این مهم می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت یک سرمایه ملی است، افزود: در دفاع مقدس بسیاری از مردم با جان و دل وارد جبهه‌های جنگ شدند لذا هیچ انگیزه سیاسی نباید اجازه دهد که مردم ما تقسیم بندی شوند چراکه اگر این اتفاق بیفتد در فرهنگ تداوم این موضوع مشکل خواهد شد.

رجبی بیان داشت: اولین اقدام این است که بپذیریم شهادت و ایثار یک فرهنگ ملی‌ و متعلق به تمامی آحاد ملت ایران فارغ از گرایش‌های سیاسی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: دستگاه‌های فرهنگی باید با هدف‌گذاری فرهنگی به روز برای جوانان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام ورزند، چرا که اگر ترویج این فرهنگ برای تعداد خاصی از جوانان باشد دو دستگی بین آرمان‌ها و ارزش‌های آنها به وجود خواهد آمد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی باید یک بازبینی کلی در عملکرد خود انجام دهد و هدفشان را باید کل اقشار جامعه قرار دهند، همچنین باید از تمام ظرفیت‌هایشان برای تداوم فرهنگ مقدس ایثار و شهادت استفاده کنند؛ لذا تمامی دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی باید در ترویج این فرهنگ مقدس کوشا باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایثار و شهادت نباید به گروه خاصی اختصاص پیدا کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..