تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاپیتان سابق پرسپولیس به حضور گل محمدی در تراکتورسازی

به گزارش افکارنیوز،

یکی از بازیکنان تراکتورسازی که در گذشته نیز با یحیی گل محمدی همکاری داشته و از حضور او در این تیم خوشحال است، محمد نوری است. کاپیتان سابق پرسپولیس در دوران سرمربیگری یحیی در این تیم حضور داشت و در آخرین سال های بازیگری گل محمدی نیز به عنوان همبازی در صبا کنارش بود.

محمد نوری درباره انتخاب گل محمدی به عنوان سرمربی تراکتورسازی عنوان کرد: «گل محمدی یک مربی خیلی خوب و با دانش است که فکر می کنم می تواند دوران موفق خود را در تراکتورسازی هم تکرار کند. من در صبا و پرسپولیس با او کار کردم و با افکار تاکتیکی اش کاملا آشنا هستم. گل محمدی از جمله مربیان ایران است که دیسیپلین خوبی دارد و از نظر اخلاقی نیز نیاز به تعریف ندارد.»

وی ادامه داد: «اگر واقعیت را بخواهم بگویم بهترین دوران فوتبالم را کنار گل محمدی داشتم و حضور او بسیار می تواند به تیم کمک کند. انشاءالله با حضور او و کمک بازیکنان و هواداران بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.»

هافبک تراکتورسازی با اشاره به استقبال خوب هواداران از حضور گل محمدی تاکید کرد: «به هر حال او افکار مثبتی دارد؛ کارنامه اش مشخص است ومطمئن هستم یکی از سال های خوب تراکتورسازی رقم می خورد. امیدوارم این حمایت از گل محمدی ادامه داشته باشد تا بتوانیم نتایج دلخواه را کسب کنیم.»

نوری درباره آینده تیمش افزود: «به هر حال تراکتورسازی برای فصل بعد بازیکن زیادی ندارد. مطمئنا تا هفته ششم که 3 بازیکن آزاد اضافه شوند کارمان سخت خواهد بود اما انشاءالله رفته رفته شرایط درست می شود و می توانیم با حمایت هواداران نتایج خوبی را رقم بزنیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاپیتان سابق پرسپولیس به حضور گل محمدی در تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..