تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام 2 باند مسلح موادمخدر و کشف 2 تن و 410 کیلو مواد افیونی

انهدام 2 باند مسلح موادمخدر و کشف 2 تن و 410 کیلو مواد افیونیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر طی رصد باندهای مسلح و بزرگ موادمخدر یک باند را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو این مواد را از نقاط صفر مرزی به ایرانشهر منتقل و از آنجا به نقاط دیگر کشور حمل می کردند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، شب گذشته اعضای این باند مسلح را در حال حمل موادمخدر در مناطق فرعی ایرانشهر شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: اعضای این باند بزرگ و مسلح پس از ورود به منطقه کمین تکاوران پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شده و پس از حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه،ماموران موفق شدند یک تن و 247 کیلو گرم تریاک را کشف و 2 قاچاقچی را به همراه  2 دستگاه خودرو دستگیر کنند.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان سراوان با پشتیبانی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان باند مسلح دیگری را که در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، در منطقه آب انار شناسایی می‌کنند که قاچاقچیان به محض مشاهده تیم های عملیاتی پلیس با آنها درگیر شده که در این درگیری ماموران یک قاچاقچی مسلح که زخمی شده بود را دستگیر و در پاکسازی منطقه یک تن و 6 کیلو تریاک، 140 کیلو حشیش و 17 کیلو کراک را کشف کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام 2 باند مسلح موادمخدر و کشف 2 تن و 410 کیلو مواد افیونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..