تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابزار بجای مانده از عامل تروریستی منچستر +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمله انتحاری به یک سالن کنسرت در شهر منچستر در شمال انگلستان 22 کشته و بیش از 119 زخمی به جا گذاشته است. پلیس می‌گوید مردی که گمان می‌رود عامل انفجار بوده در محل جان باخته است. کودکان و نوجوانان در میان کشته‌شدگان هستند.

این واقعه در پایان کنسرت آریانا گرنده، خواننده جوان آمریکایی در سالن کنسرت منچستر آرنا روی داده است. پس از این حادثه گروه تروریستی تکفیری داعش مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت. در زیر تصاویری از کوله پشتی، چاشنی، گلوله و باتری عامل تروریستی داعش را که توسط پلیس منچستر شناسایی شده است، مشاهده می‌کنید.

ابزار بجا مانده از عامل تروریستی منچستر +تصاویر  ابزار بجا مانده از عامل تروریستی منچستر +تصاویر  ابزار بجا مانده از عامل تروریستی منچستر +تصاویر  ابزار بجا مانده از عامل تروریستی منچستر +تصاویر  ابزار بجا مانده از عامل تروریستی منچستر +تصاویر  ابزار بجا مانده از عامل تروریستی منچستر +تصاویر  ابزار بجا مانده از عامل تروریستی منچستر +تصاویر  ابزار بجا مانده از عامل تروریستی منچستر +تصاویر 

 

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابزار بجای مانده از عامل تروریستی منچستر +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..