تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مینی تارت های تک نفره، مخصوص مهمانی ها

کد خبر: ۵۲۹۲۷۳

۲۲۴  بازدید

اگر یک مهمانی بزرگ در پیش دارید، مثلا تولد یا یک چیزی شبیه به این، می توانید از مینی تارت های یک نفره برای مهمانی تان درست کنید.

 وب سایت سرآشپز: اگر یک مهمانی بزرگ در پیش دارید، مثلا تولد یا یک چیزی شبیه به این، می توانید از مینی تارت های یک نفره برای مهمانی تان درست کنید.

 مواد لازم برای خمیر تارت:


250 گرم آرد(نزدیک 2 لیوان) 120 گرم کره سرد تکه تکه شده 2 قاشق غذاخوری پودر شکر 1 زرده تخم مرغ 3 قاشق غذاخوری آب سرد 5 گرم وانیل شکری  
مواد لازم کرم:3 لیوان شیر سرد 4 قاشق غذاخوری شکر 2 قاشق غذاخوری نشاسته 2 قاشق غذاخوری آرد 1 زرده تخم مرغ 2 قاشق چایخوری وانیل شکری 1 قاشق غذاخوری کره میوه مثل توت فرنگی به مقدار لازم برای تزیین مینی تارت های توت فرنگی با کرم
 
طرز تهیه:

1-آرد و کره رو داخل مخلوط کن، مخلوط کنین(اگه مخلوط کن ندارین، کره رو رنده کنین و با دستتون با آرد مخلوط کنین)، بعد بقیه موادو اضافه کنین و ورز بدین تا خمیر نرمی شه. بعد با فویل بپوشونین و 1 ساعت در یخچال استراحت بدین.بعد روی میز کار و خمیرتون کمی آرد بپاشین و با وردنه باز کنین و با قالب بزرگ دلخواه ببرین و پشت قالب مافینتون بزارین و در فر گرم شده 180 درجه بپزین.بعد کمی بزارین سرد شن بعد از فر دربیارین.

2-برای کرم،نصف شیر سرد رو با نشاسته و آرد مخلوط کنین قشنگ، بعد ظرف دیگه، زرده تخم مرغ و شکر رو خوب هم بزنین و نصف دیگه شیر رو کمی گرم کنین، ولی نجوشونین، و به مخلوط زرده اضافه کنین آروم آروم و خوب هم بزنین، بعد این دوتا ظرف رو باهم مخلوط کنین و بزارین روی شعله و حین همزدن، بپزین تا به غلظت مورد نظر برسه.وقتی میخوایین از شعله بردارین بهش وانیل و کره رو اضافه کنین.

3-داخل تارت ها کرم رو با ماسوره بزارین و روشون میوه های دلخواه بزارین و اگه خواستین، میتونین روی میوه ها ژله بریلو بدین تا شفاف باشن.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مینی تارت های تک نفره، مخصوص مهمانی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..