تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوش شانسی عجیب مرد جوان هنگام خودکشی +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است خوش شانسی یک مرد جوان را هنگام خودکشی در منطقه " شان دونگ شان " چین نشان می دهد. این مرد با پریدن از یک پل به داخل یک رودخانه قصد خودکشی داشت که موفق به این کار نشد. وی بعد از فرود به داخل رودخانه متوجه شد که عمق آب بسیار کم است و او قادر به خودکشی نیست!  خوش شانسی عجیب مرد جوان هنگام خودکشی؟ تصاویر

گفته می شود وی که دچار افسردگی بوده بعد از مصرف مشروبات الکلی اقدام به این کار کرد.  تصاویر منتشر شده  عمق آب این رودخانه را تا سینه این مرد نشان می دهد. این در حالی است که در تابلویی که از این پل آویزان شده است نوشته شده: " خطر! وارد آب های عمیق نشوید." 

خوش شانسی عجیب مرد جوان هنگام خودکشی؟ تصاویر

بلافاصله بعد از این حادثه پلیس چین در محل حاضر شد و این مرد را از آب بیرون کشید. گفتنی است؛ در ماه فوریه، یک زن اهل " گوانگ دونگ " نیز اقدام به خودکشی کرد که بدلیل وزن زیاد و شناور شدن روی آب موفق به این کار نشد. 

خوش شانسی عجیب مرد جوان هنگام خودکشی؟ تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوش شانسی عجیب مرد جوان هنگام خودکشی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..