تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداری از مردم در شبکه نمایش خانگی به روایت بازیگر زن

کلاهبرداری از مردم در شبکه نمایش خانگی به روایت بازیگر زن

سولماز غنی بازیگر سریال تلویزیونی «پنج گیلومتر تا بهشت» گفت: چند سال قبل در زمینه ساخت آثار نمایشی مشکلاتی ایجاد شد که بخش زیادی از آن‌ها در زمینه مالی بود و باعث می‌شد تولیداتی اتفاق نیفتد.

او ادامه داد: در آن دوره کارهایی را که به من پیشنهاد می‌شد را دوست نداشتم. به عنوان نمونه دوسال قبل در سریال «دردسرهای عظیم» همراه با عوامل سریال «پنچری» کار کردم و در این مدت کاری را انجام ندادم تا اینکه دوباره در سریال «پنچری» با همین گروه مشغول فعالیت هستم.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» تصریح کرد: کیفیت سریال‌هایی که در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شوند نیز درحد قابل توجهی نیست و تنها، سریال «شهرزاد» کیفیت قابل ملاحظه‌ای داشت و سایر سریال‌ها کیفیت خوبی نداشتند.

او اظهار کرد: نیمی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی که قرار بود در چند فصل ساخته شود، نصفه کاره رها شدند که فکر می‌کنم این اتفاق یک نوع کلاهبرداری از مردم محسوب می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که مردم بی اعتماد شوند.

غنی در بخش دیگری از صحبت‌های خود توضیح داد: خود من به جز سریال «شهرزاد» ، سریال دیگری را در شبکه نمایش خانگی دنبال نکردم و حتی سریالی با عنوان «عاشقانه» را که به تازگی وارد این شبکه شده را پیگیری نمی‌کنم.

او یادآور شد: زمانی که سریال «شهرزاد» درحال پخش بود، اگر یک نفر می‌خواست این اثر را تماشا کند به اندازه‌ای از اطرافیان تعریف آن را می شنید که به خریدن و سپس تماشا کردن این سریال ترغیب می شد.

غنی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در شبکه نمایش خانگی بیشتر تهیه کننده‌ها به بخش مالی قضیه فکر می‌کنند و سود دهی برایشان اهمیت بیشتری دارد.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداری از مردم در شبکه نمایش خانگی به روایت بازیگر زن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..