تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجامع بین‌المللی به فریاد مردم مظلوم بحرین برسند

استاد درس خارج حوزه با صدور بیانیه‌ای، به هتک حرمت آل خلیفه به بیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم واکنش نشان داد و ضمن انتقاد شدید از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال این اقدام ننگین، خواستار آزادی بی قید و شرط این عالم دینی شد.

به گزارش رسا، در این بیانیه آمده است: با تاسف فراوان یکبار دیگر رژیم آل خلیفه با یورش به بیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم اوج شقاوت و خباثت خود را به رخ جهانیان کشید و مجری اوامر اربابان آمریکایی و عربستانی و غربی خود گردید.
آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از بیانیه خود تصریح کرده است:  با کمال تاسف مدعيان دروغین حقوق بشر و سازمان کنفرانس اسلامی به سکوت مرگبار خود ادامه داده و با این سکوت کشتار و تعرض به مردم مظلوم بحرین را تایید نمودند. ما ضمن محکوم کردن این اعمال جنایتکارانه رژیم نامشروع آل خلیفه حمایت خود را از مردم مسلمان بحرین و آقای شیخ عیسی قاسم اعلام می‌کنیم و خواهان آزادی بی قید وشرط این عالم دینی هستیم و وحدت و همدلی مسلمانان را از ضروریات می‌دانیم «وسیعلم الذين ظلموا ای منقلب ينقلبون»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجامع بین‌المللی به فریاد مردم مظلوم بحرین برسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..