تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المیادین: العبادی درخواست دولت بحرین درباره آیت الله عیسی قاسم را رد کرد

به گزارش مشرق، شبکه المیادین چهارشنبه شب در خبری به نقل از منابع دیپلماتیک گفت، یک واسطه اخیرا پیام درخواست دولت بحرین را به العبادی منتقل کرده است. 


در این گزارش آمده است، دولت بحرین از نخست وزیر عراق خواستار پذیرش آیت الله عیسی قاسم شده بود و حیدرالعبادی نیز با این درخواست به شدت مخالفت کرد. 
در این گزارش به جزییات بیشتری از موضوع اشاره نشده است.


حمله دولت بحرین به منزل آیت الله عیسی قاسم و کشته و زخمی شدن تعدادی از شیعیان این کشور توسط نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه، در بغداد با واکنش‌های تندی رو به رو شده است و روز چهارشنبه عراقی‌ها در بغداد مقابل سفارت بحرین و در نجف مقابل کنسولگری این کشور تجمع کردند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المیادین: العبادی درخواست دولت بحرین درباره آیت الله عیسی قاسم را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..