تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وایت بورد 5000 دلاری گوگل به بازار عرضه شد

تقریباً هفت ماه از معرفی وایت بورد لمسی گوگل تحت عنوان «Jamboard» می گذرد و حالا کمپانی ساکن مانتن ویو محصول نوآورانه خود را به بازار عرضه کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، Jamboard یک ابزار ارتباطی است که افراد می توانند از طریق نمایشگر آن و با استفاده از دستگاه های مبتنی بر اندروید و iOS، با یکدیگر تعامل کرده و محتواهای مختلف را به اشتراک بگذارند. البته ورودی های سیستم از منابع مختلفی تامین می شود اما همه چیز در نهایت روی گوگل درایو ذخیره خواهد شد.

دستگاه مورد بحث مجهز به نمایشگر 55 اینچی 4K بوده و از اسپیکر داخلی، میکروفون و دوربین با لنز واید بهره می برد. جَمبورد برای برقراری ارتباط از NFC و WiFi استفاده کرده و ورودی یک گیگابیتی اترنت نیز دارد. خروجی صدای SPDIF از دیگر امکانات محصول گوگل بوده و دو درگاه USB 3.0، یک درگاه USB-C و همچنین نسل دوم HDMI هم سایر اتصالات موجود هستند.

وایت بورد دیجیتالی گوگل در سه رنگ خاکستری، قرمز و آبی تولید شده و با قیمت 4999 دلار به فروش می رسد. در کنار محصول اصلی، دو عدد قلم استایلوس، یک پاک کن و همچنین ابزار اتصال به دیوار در اختیار مشتریان قرار می گیرد. البته خریدارانی که تمایل دارند از جَمبورد به صورت متحرک استفاده کرده و پایه های چرخ داری که در تصاویر تبلیغاتی مشاهده می کنید را تهیه کنند، باید 1199 دلار ناقابل علاوه بر مبلغ اصلی بپردازند.

به عنوان بخشی از قرارداد خرید، کاربران باید عضو یکی از طرح های «G Suite Plan» گوگل باشند تا بتوانند از قابلیت های تعاملی جَمبورد -که از نسخه خاصی از اندروید 6.0 مارشملو استفاده می کند- به طور کامل بهره مند شوند. همچنین هزینه پشتیبانی و مدیریت برای سیستم مذکور سالانه 600 دلار است که برای مدت محدودی به قیمت 300 دلار محاسبه خواهد شد.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وایت بورد 5000 دلاری گوگل به بازار عرضه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..