تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‌وزیر کشور طبق چه حساب ‌مشارکت 85 درصدی مردم خراسان جنوبی را نادیده می‌گیر‌د‌

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به سخنان ‌وزیر کشور اظهار داشت: وزیر کشور در یک برنامه تلویزیونی پایین‌ترین میزان مشارکت در انتخابات را استان خراسان جنوبی و استان قم اعلام کرده و این در حالی است که مردم استان خراسان جنوبی حضور 85 درصدی برپای صندوق‌های رأی داشتند.

وی با بیان اینکه طبق برخی از گفته‌ها حضور و مشارکت مردم استان خراسان جنوبی در پای صندوق رأی جزو استان‌های رده سوم کشور بوده است افزود: وزیر کشور با چه حسابی این میزان را بیان کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالا وزیر کشور استان‌هایی که آرای روحانی در آنجا به حد نصاب نرسیده را جزو مشارکت به حساب نمی‌آورند  و تنها استان‌هایی که روحانی رأی اول بوده را جزو بالاترین درصد مشارکت می‌دانند.

عبادی افزود: اگر آرای روحانی در استان خراسان جنوبی پایین بوده باید به دنبال علت باشند که یکی از علت آن عدم رسیدگی به مردم استان و تحمیل مدیران ناکارآمد و سیاسیونی است.

آرای مردم خراسان جنوبی همیشه مایه افتخار است

وی با بیان اینکه نباید منافع گروه خود را تنها در نظر بگیرند اظهار داشت: برخی‌ها نسبت به آرای مردم خراسان جنوبی اظهار شرمساری دارند که باید به آنها یادآوری کرد "رأی مردم ما کجا مایه شرمساری است؟ مردم خراسان جنوبی هرگاه در هر عرصه‌ای که رأی دادند مایه افتخار بوده‌اند".

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم فهیم ما همیشه در انتخابات بالاترین مشارکت‌ها را داشتند اما درصد بودجه و سرانه استان ما پایین است و این مایه شرمساری است که چرا در این استان با وجود نبود زیرساخت‌ها و مشکلات، درصد بودجه پایین است.

وجود جاده‌های مرگ و تشنگی مردم خراسان جنوبی مایه شرمساری است

عبادی با بیان اینکه این همه وعده دادند و عمل نکردند این مایه شرمساری است افزود: مردم ما از تشنگی هلاک می‌شوند، در جاده‌های مرگ هنوز خانواده‌ها به صورت دسته جمعی به کام مرگ می‌روند، راه‌آهنی که هنوز هیچ کاری برای آن نشده اینها همه مایه شرمساری است.

وی با بیان اینکه این چه ادبیاتی است که برخی به کار می‌برند اظهار داشت: باید برای استان ما مدیری قوی بگذارند تا کارهای مردم را پیگیری کند مدیری که کارآمد نیست دردی از مردم دوا نمی‌شود و مردم ما به هر کسی که رأی دهند مایه افتخار است و هیچ کس حق ندارد تعیین تکلیف کند که مردم باید به چه کسی رأی می‌دادند و مردم ما خود فهمیم و با فرهنگ هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرانی که در حق آینده استان خراسان جنوبی کوتاهی می‌کنند این کوتاهی‌ها مایه شرمساری است و مردم ما با آرای خود نشان دادند که مظلوم هستند و ما نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی سخن وزیر کشور که "خراسان جنوبی مشارکت کمی داشته" را تذکر دادیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‌وزیر کشور طبق چه حساب ‌مشارکت 85 درصدی مردم خراسان جنوبی را نادیده می‌گیر‌د‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..