تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفارت آمریکا درقاهره نسبت به وقوع حمله تروریستی احتمالی هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، سفارت آمریکا در قاهره طی یک پیام امنیتی که در پایگاه رسمی این سفارتخانه منتشر شده است به اتباع آمریکایی نسبت به وقوع حمله تروریستی احتمالی طی شب جاری هشدار داد.

سفارت آمریکا در قاهره با درخواست از اتباع آمریکایی برای حفظ هوشیاری اعلام کرد که در یکی از پایگاه های الکترونیکی وابسته به گروه «حسم» اطلاعاتی را درباره حمله تروریستی احتمالی دریافت کرده است.

سفارت آمریکا افزود که گروه مذکور نسبت به اقدامی طی امشب اشاره کرده اما توضیحات کاملی درباره آن ارائه نداده است و این سفارتخانه با مقامات مصری در ارتباط است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفارت آمریکا درقاهره نسبت به وقوع حمله تروریستی احتمالی هشدار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..