تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفیر ایران در ابیجان با وزیر نفت ساحل عاج دیدار کرد

به گزارش ایرنا،سفیر ایران در ابیجان چهارشنبه شب در دیدار با وزیر نفت و انرژی ساحل عاج تیری تانوه گفت: تهران برای توسعه مناسبات اقتصادی در حوزه های مختلف با دیگر کشورها آمادگی لازم را دارد.
وی افزود: جهموری اسلامی ایران از همکاری های دو جانبه استقبال می کند.
نماینده دستگاه دیپلماسی ایران در ابیجان اظهار کرد: تهران در حوزه های مختلف نفت، گاز، برق، ساخت نیروگاه و انرژی های تجدیدپذیر، از دانش لازم برخوردار است و می تواند این تجربیات را در اختیار ساحل عاج و دیگر کشورها قرار دهد.
همچنین منصور شکیب با اشاره به جایگاه و قدمت روابط سیاسی، بر اهمیت آشنایی دو کشور از ظرفیت های موجود جهت بهره برداری و ارتقای روابط اقتصادی در حوزه های مربوطه تاکید کرد و افزود : ایران در صنعت نفت و انرژی دارای تجربه فراوان بوده و در این زمینه می تواند با دیگر کشورها همکاری نزدیک داشته باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: سابقه و قدمت صنعت ملی نفت ایران و جایگاه کشورمان به لحاظ ذخایر اثبات شده نفت و گاز در جهان، بهره مندی از دانش بومی و اتکاء به توان داخلی را عامل پیشرفت در بسیاری از حوزه های مربوط به انرژی دانسته و از تبادل هیئت در سطوح مختلف استقبال کرد.
تانوه وزیر نفت و انرزژی ساحل عاج نیز با تبریک برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی و مشارکت بالای رای دهندگان، گفت: در آینده نزدیک برنامه کاری مشترکی را در رابطه با مناسبات دوکشور در حوزه های مذکور ارائه خواهد کرد.
وی اظهار کرد: که ساحل عاج علاقه مند به خرید نفت خام از ایران بوده و تمایل دارد در زمینه گاز نیز همکاری داشته باشد.
شبس**1488 *انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفیر ایران در ابیجان با وزیر نفت ساحل عاج دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..