تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکه: تصور بارسلونا بدون اینیستا غیر ممکن است

کد خبر: ۵۳۸۰۹۹

۳۸۸  بازدید

جرارد پیکه اعلام کرد نمی تواند بارسلونا را بدون اینیستا تصور کند.

وبسایت نود: جرارد پیکه اعلام کرد نمی تواند بارسلونا را بدون اینیستا تصور کند.

در حالیکه هنوز قرارداد اینیستا با بارسلونا تمدید نشده است و این بازیکن تا پایان فصل آینده با این تیم قرار داد دارد شایعات متعددی پیرامون آینده وی شکل پرفته است.  با این وجود پیکه اعلام کرد گذر زمان را احساس می کند و می داند که هیچ چیز نمی تواند مانع گذر زمان بشود، بنابراین زمانی فرا خواهد رسید که زمان بازی هر بازیکنی در نیوکمپ به پایان برسد. او در مراسم افتتاحیه زمینی به نام یوهان کرایوف در ایالت کاتالونیا در این خصوص گفت:

نمی توانم بارسلونا را بدون اینیستا تصور کنم اما روزی فرا خواهد رسید که این اتفاق رخ بدهد. نمی توانستم بارسا را بدون ژاوی و پویول تصور کنم اما آن ها در کنار ما نیستند، گاها باید دست ها را به نشانه تسلیم بالا برد و قبول کرد که نمی توان مانع گذر زمان شد. با این وجود اینیستا باید خودش تصمیم بگیرد. با توجه به سن و سالی که دارد باید شرایط را بررسی کند. فصل آینده او در کنار ما خواهد بود و در پایان باید با بازیکنانی که در سن و سال او هستند به گونه ای برخورد شود که بیشترین کمک را به ما بکنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکه: تصور بارسلونا بدون اینیستا غیر ممکن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..