تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکیت سوار مازندرانی مسافر مسابقات جهانی ایتالیا شد

حسین خیری نیا چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اسکندری به همراه چهار ملی پوش دیگر تیم ملی با هدایت حسین حیدری سرمربی تیم ملی در ترکیب نهایی تیم ملی اسکیت برزگسالان ایران برای حضور در یازدهمین دوره مسابقات اسکیت ماراتن سرعت ، قهرمانی مردان جهان قرار گرفت.
وی ادامه داد : این مسابقات از هفتم خرداد سال جاری در شهر لالیک کشور ایتالیا برگزار می شود و تیم ملی اسکیت بزرگسالان ایران صبح روز جمعه راهی کشور ایتالیا خواهد شد.
رییس هیات اسکیت مازندران گفت : فرهاد اسکندری اسکیت سوار شایسته مازندرانی که اهل شهرستان نور است، یکی از امیدهای تیم ملی برای کسب مقام نیز محسوب می شود.
خیری نیا افزود : تیم ملی با حضور این اسکیت سوار مازندرانی در ماه های اخیر چندین مرحله اردوهای پرفشار آماده سازی را پشت سرگذاشت و با آمادگی کامل به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.
در سال های اخیر و با حمایت هیات اسکیت مازندران ، عضویت اسکیت سواران این استان در رده های سنی مختلف در تیم های ملی و نیز اعزام به مسابقات برون مرزی افزایش داشته است.
بیش از دو هزار اسکیت سوار به صورت سازمان دهی شده دراین رشته ورزشی درمازندران فعالیت می کنند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکیت سوار مازندرانی مسافر مسابقات جهانی ایتالیا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..