تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات دانشجویی « سودوکوکه » خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد

در حاشیه این مسابقه که در نوع خودش در استان منحصر به فرد بود، دبیر اجرایی مسابقات سودوکوکه خراسان جنوبی گفت: این مسابقه با طراحی کاملا قانونی و بر اساس قوانین بین المللی در بین دانشجویان دختر و پسر استان برگزار می شود.
علیرضا علیدوست افزود: طرح این مسابقه به صورت طولی در بنری 110 متری تعبیه شده که می توان گفت در شرق کشور رکوردار این مسابقه است.
وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه بیرجند، دانشگاه صنعتی بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، علوم پزشکی ، پیام نور و پردیس کشاورزی در قالب تیم های یک تا سه نفره به رقابت پرداختند.
به گفته وی 95 دانشجوی دختر و پسر در این دوره از مسابقات حضور دارند که امیدواریم بتوانیم با توجه به پتانسیل های موجود این آمار را در سالهای آینده افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: رکوردار مسابقه سودوکوکه در کشور دانشگاه امیر کبیر است که با کیفیت و طول یک کیلومتر این مسابقه را برگزار کرده است.
وی در ادامه افزود: به سه تیم برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در سال آینده میزبانی این مسابقات را در سطح کشوری داشته باشیم.
3215*2047*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات دانشجویی « سودوکوکه » خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..