تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه پیام نور خوزستان:سینا صنعت مستحق پیروزی بود

به گزارش ایرنا مجتبی کبابی روز چهارشنبه پس از شکست مقابل دانشگاه پیام نور خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:با توجه به اینکه بیشتر کشتی گیران ما جوان بوده و نخستین حضور خود در مسابقات لیگ برتر را تجربه می کردند عملکرد خوب و امیدوار کننده ای داشتند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه پیام نور خوزستان با بیان اینکه عظیم گرمسیری و محمد نورزاد دو کشتی گیر اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، گفت:همچنین به دلیل مصدومیت کشتی گیر وزن 130 کیلوگرم خود از کشتی گیر 98 کیلوگرم استفاده کردیم که کار ما را سخت می کرد.
وی ادامه داد: تیم ما حدود چهار روز قبل از شروع لیگ بسته شد و همین موضوع موجب شد که ترکیب تیم را از بازیکنان جوان کشور تشکیل دهیم، قطعا در آینده با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و جذب چند بازیکن مطرح تیم خود را تقویت می کنیم.
کبابی با بیان این که 40 درصد از ترکیب تیم را بازیکنان خوزستانی تشکیل می دهند افزود: کشتی گیران جوان ما امروز به خوبی در میدان جنگیدند و عملکردشان برای شروع راضی کننده بود هرچند که نباید فراموش کرد که ما در مقابل قهرمان سال گذشته لیگ و باشگاه های جهان بازی می کردیم.
وی با تشکر از مهمان نوازی مردم و مسولان کشتی شهرستان ایذه گفت: سطح مسابقه امروز به لحاظ کیفی و کمی بسیار خوب و در حد لیگ برتر بود اگر چه مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه در پایان سخنانش گفت:قطعا هدفمان تکرار قهرمانی در لیگ داخلی و باشگاه های جهان است و برای رسیدن به آن باید تلاش خود را دوچندان کنیم، سطح کیفی 9 تیم حاضر در مسابقات لیگ نزدیک به هم بوده و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.
دیدار بین دو تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه و دانشگاه پیام نور خوزستان از هفته اول رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور با نتیجه 7 بر 1 به سود سینا صنعت ایذه با پایان رسید.
6125 خبرنگار:پارسا شاکری یوسفی ** انتشار:سیدبهادر حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه پیام نور خوزستان:سینا صنعت مستحق پیروزی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..