تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار جالب این مرد عرب بخاطر علاقه به دختر ترامپ

کار جالب این مرد عرب بخاطر علاقه اش به دختر ترامپ

کار خنده دار این مرد رسانه ای شد..به گزراش ایران ناز علاقه شهروند سعودی به نام دختر ترامپ موجب شد که اسم نوزاد خود را ایوانکا بگذارد.ظاهرا شهروندان سعودی جدیدا علاقه خاصی به انتخاب اسم فرزندان خود از روی نام مشاهیر جهان پیدا کرده اند.

کار جالب این مرد عرب بخاطر علاقه به دختر ترامپ

سالم العنزی شهروند سعودی به خاطر علاقه خاصی که به نام ایوانکا ترامپ دارد  تصمیم گرفت شناسنامه دخترش را با نام او بگیرد که البته گذشته از علاقه اش به این اسم انگیزه دیگرش افزایش میزان بهبود روابط سعودی و آمریکا نسبت به زمان ریاست جمهوری باراک اوباما بوده است.پدر ایوانکای عربی با اینکه از واکنش های تند و انتقادات کاربران فضای مجازی دلخور بوده است  اما گفته که آنها را بدون پیگیری قانونی خواهد بخشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار جالب این مرد عرب بخاطر علاقه به دختر ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..