تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی ایران برای توسعه همکاری با آفریقای جنوبی

کد خبر: ۵۳۸۰۵۱

۹۰۱  بازدید

در ملاقات دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و وزیر امنیت ملی آفریقای جنوبی طرفین بر پیگیری و نهایی‌سازی پیش‌نویس موافقتنامه امنیتی میان دو کشور تاکید کردند.

خبرگزاری ایسنا: در ملاقات دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و وزیر امنیت ملی آفریقای جنوبی طرفین بر پیگیری و نهایی‌سازی پیش‌نویس موافقتنامه امنیتی میان دو کشور تاکید کردند.

در جریان این ملاقات که در حاشیه اجلاس مقامات عالی امنیتی پنج قاره جهان در روسیه انجام شد، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با تجلیل از  نقش نلسون ماندلا به عنوان اسطوره جهانی مبارز در راه آزادی و ظلم ستیزی اظهار داشت: مردم دو کشور ایران و آفریقای جنوبی ویژگی‌های  منحصر به فردی در مقابله با نظام سلطه و ایستادگی در مسیر تحقق آرمانهای انسانی و اخلاقی دارند.


شمخانی با قدردانی از عدم همراهی آفریقای جنوبی با تحریمهای ظالمانه علیه مردم ایران، آمادگی کشورمان برای توسعه همکاریهای اقتصادی، امنیتی و سیاسی میان ایران و آفریقای جنوبی را اعلام کرد.


داوید ماهلوبو، وزیر امنیت ملی آفریقای جنوبی نیز در این دیدار مقاومت مردم ایران در برابر فشارهای جهانی و دستیابی به حقوق قانونی خود را نشان دهنده اتحاد ملی و انسجام سیاسی در این کشور عنوان کرد و اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای ارتقای سطح همکاریهای دو کشور در زمینه های مختلف وجود دارد که باید با تلاش مشترک بیش از پیش فعال شود.


وی با پذیرش دعوت دریابان شمخانی برای سفر به ایران اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک برای امضای توافقنامه امنیتی میان دو کشور به تهران عزیمت نماید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی ایران برای توسعه همکاری با آفریقای جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..