تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات آماریِ انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران

استانداری تهران، جزئیات آمار تعداد واجدین شرایط رأی دادن و آرای چهار کاندیدای ریاست جمهوری به تفکیک ۱۶ شهرستان این استان را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش آماری به‌دست آمده تعداد واجدین شرایط رأی دادن و تعداد آمار هریک از کاندیداهای ریاست جمهوری دراستان تهران و ۱۶ شهرستان استان به شرح زیر است:

بر اساس آمار جزئیات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، تعداد واجدین شرایط رأی دادن در استان تهران ۹۳۸۷۱۲۲ نفر و تعداد كل آراء مأخوذه ۶۲۱۲۷۹۴ رای بوده است.

در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۹۲، آمار واجدین شرایط استان تهران ۷۸۸۰۹۷۶ نفر و تعداد كل آراء مأخوذه ۵۰۶۸۰۸۹ رأی بوده است.

جزئیات آمار واجدین شرایط رأی دادن در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تعداد آرای مأخوذه و آرای کاندیداها به تفکیک ۱۶ شهرستان استان را می‌توانید در اینجا ببینید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات آماریِ انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..