تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیوهایی از حمله تروریستی منچستر و جزئیات ضربه تروریستی / ویدیوهایی از علنی شدن جنگ حاکمان عربستان و قطر / ویدیویی از آتش زدن کارت خانه سینما توسط کارگردان گشت ارشاد / واکنش جالب جمشید مشایخی به خبر فوتش

ویدیوهایی از حمله تروریستی منچستر و جزئیات ضربه تروریستی / ویدیوهایی از علنی شدن جنگ حاکمان عربستان و قطر / ویدیویی از آتش زدن کارت خانه سینما توسط کارگردان گشت ارشاد / واکنش جالب جمشید مشایخی به خبر فوتش«تابناک پلاس»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای پانصد و پنجاهمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.


«تابناک پلاس»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می شود؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در پانصد و پنجاهمین «به اضافه تابناک» تماشا می‌کنید: ویدیوهایی از حمله تروریستی منچستر و جزئیات ضربه تروریستی / ویدیوهایی از حواشی دنباله دار ترامپ با همسرش همزمان با حمله پیاپی به ایران / ویدیوهایی از علنی شدن جنگ حاکمان عربستان و قطر / ویدیویی از آتش زدن کارت خانه سینما توسط کارگردان گشت ارشاد / واکنش جالب جمشید مشایخی به خبر فوتش

ویدیوهایی از حمله تروریستی منچستر و جزئیات ضربه تروریستی / ویدیوهایی از علنی شدن جنگ حاکمان عربستان و قطر / ویدیویی از آتش زدن کارت خانه سینما توسط کارگردان گشت ارشاد / واکنش جالب جمشید مشایخی به خبر فوتش   

ویدیو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید.

تعداد بازدید : 0  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیوهایی از حمله تروریستی منچستر و جزئیات ضربه تروریستی / ویدیوهایی از علنی شدن جنگ حاکمان عربستان و قطر / ویدیویی از آتش زدن کارت خانه سینما توسط کارگردان گشت ارشاد / واکنش جالب جمشید مشایخی به خبر فوتش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..