تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان توزیع سبد کالا ماه رمضان ۹۶ + جزئیات خبر

اخبار مربوط به توزیع سبد کالا رمضان ۹۶ در اردیبهشت ۹۶ یعنی قبل از انتخابات منتشر شد اما دولت برای اینکه شائبه ای پیش نیاید، زمان توزیع سبد کالا رمضان ۹۶ را به بعد از انتخابات و قبل از آغاز ماه رمضان ۹۶ موکول کرد. اگر می خواهید از جزئیات خبر توزیع سبد کالا خرداد ۹۶ آگاه شوید این مقاله پورتال وهاران را تا پایان مطالعه نمایید چرا که جزئیات خبر زمان توزیع سبد کالا خرداد ۹۶ را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

زمان توزیع سبد کالا ماه رمضان خرداد ۹۶

محمدباقر نوبخت با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد اجرای سند نقشه مهندسی فرهنگی، افزود: تردید نکنید که آن چه در توان دولت باشد را برای تامین نظر ایشان به کار خواهیم گرفت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: قطعا اجرای سند نقشه مهندسی فرهنگی در دولت پیگیری می‌شود.

وی همچنین درباره تصویب لایحه پیشنهادی دولت برای استفاده از ۱٫۵ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای تسهیلات ویژه اشتغال در روستاها د رمجلس شورای اسلامی، گفت: امروز هم در مجلس جزئیات آن مورد بحث قرار گرفت و به جهت ابهاماتی که در ماده یک وجود داشت قرار شد مجدداً در کمیسیون برنامه و بودجه آن را بررسی کنیم و هفته آینده بتوانیم برای رسیدگی کامل در مجلس به نتیجه مناسب دست پیدا کنیم تا اقدامات اجرایی برای افزایش اشتغال در روستاها را انجام دهیم.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که اگر در دولت آینده باشید برنامه‌تان چیست، تصریح کرد: این صحبت من را به یاد کاندیداهایی می‌اندازد که برای ثبت‌نام به وزارت کشور می‌رفتند و از آنها درباره دولت آینده‌شان پرسیده می‌شد و اظهار نظر می‌کردند.

همچنین بخوانید:  جزییات زلزله فارس 17 دی 95 + تعداد کشته شدگان و مصدومان

نوبخت با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان یادآور شد: دولت تلاش می‌کند همه اقلام مورد نیاز مردم برای نیازمندی‌های ویژه ماه مبارک رمضان را تهیه کند و نظارت ویژه‌ای بر قیمت‌ها داشته باشد. حسب آن اقدامی که ما هر فصل برای سبد غذایی خانوارهای تحت پوشش و نیازمند انجام می‌دهیم با توجه به اینکه اردیبهشت‌ماه قرار بود این کار انجام شود برای اینکه شائبه انتخاباتی پیش نیاید آن را به بعد از انتخابات و قبل از ماه رمضان موکول کردیم که طی روزهای آینده این سبد غذایی با اقلام بیشتر به تناسب نیازهای ماه رمضان توزیع خواهد شد.

وی درباره برنامه دولت برای خروج از رکود مسکن عنوان کرد: آنچه درباره مسکن وعده داده شد در چارچوب مصوباتی بود که هیأت وزیران درباره تکمیل مسکن مهر و مواردی که باقی مانده بود و دولت باید انجام می‌داد ۱۰۰۰ میلیارد تومان دولت در سال گذشته برای کمک به تکمیل واحدهای مسکونی مهر در کنار افزایش سقف وام در نظر گرفت. مسأله دیگر که در دولت تصویب شد افزایش ۱۰۰ هزار مسکن روستایی بود که با توجه به مصوبات اجرایی خواهیم کرد.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره روند رأی‌گیری در انتخابات و اعتراضاتی که در این زمینه صورت گرفته است، یادآور شد: بخشی از آن ناشی از کمیت قابل ملاحظه و افزایشی نسبت به انتخابات قبل بود. طبق گزارش وزیر کشور تعداد صندوق‌ها در هر شعبه بیش از یک مورد بود ولی تعدادی که در نهایت باقی ماند ناشی از الزامی بود که وزارت کشور در جهت تأمین نظر شورای نگهبان داشت. در سال‌های گذشته اگر کسانی تا ساعت ۱۲ شب باقی می‌ماندند درب‌های شعبه بسته می‌شد و از آنهایی که حضور داشتند رأی‌گیری به عمل می‌آمد اما در این انتخابات نظر شورای نگهبان این بود که اگر حتی به ساعت ۱۲ و ۱ دقیقه رسیدیم رأی‌گیری انجام نشود. وزیر کشور این موضوع را مشروح در هیأت دولت توضیح دادند.

همچنین بخوانید:  مسعود فراستی : من از داوران اسکار بیشتر میفهمم ، نظرم به فروشنده و فرهادی بدتر هم شده! + فیلم

وی همچنین درباره پرداخت یارانه کسانی که رئیس‌جمهوری برای جلوگیری از شائبه انتخاباتی بودن پرداخت یارانه آنها را متوقف کرده بود، گفت: در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زمان توزیع سبد کالا ماه رمضان 96 + جزئیات خبر

گردآوری: پوتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان توزیع سبد کالا ماه رمضان ۹۶ + جزئیات خبر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..