تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای عراقی خود را مهیای آزادسازی «الموصل القدیمه» می کنند

یک منبع امنیتی عراقی از اعزام نیروهای بیشتر به محور الموصل القدیمه در غرب موصل برای آزادسازی آن از لوث داعش خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از النهرین، یک منبع امنیتی از اعزام نیروهای کمکی به محور الموصل القدیمه در کرانه راست موصل و مهیا شدن نیروها برای آزادسازی این منطقه از لوث داعش خبر دادند.

این منبع بیان کرد: داعش در این منطقه با توجه به شلوغ بودن و باریک بودن خیابانها و ساختمان های فرسوده آن سنگر گرفته است و این شرایط کار را برای خوددروهای نظامی سخت می کند.

منبع عراقی اعلام کرد: نیروهای پلیس نینوا چهار داعشی را در حال ورود به کرانه چپ آزادشده از لوث تکفیری ها بازداشت کرده اند. این داعشی ها میان غیرنظامیان مخفی شده بودند.

از سوی دیگر فاضل ابورغیف کارشناس عراقی اعلام کرد که داعش در تنگنای شدید در غرب موصل قرار دارد و تعداد داعشی های باقیمانده از ۵۰۰ نفر فراتر نمی رود.

وی مناطق باقیمانده تحت اشغال داعش را زنجیلی، الشفاء، الصحه و السلام دانست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای عراقی خود را مهیای آزادسازی «الموصل القدیمه» می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..