تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به دکور فوق العاده جذاب و متفاوت سینمایی در شانگهای که با لوله های مسی طراحی شده

یک استودیوی طراحی خلاق در هنگ کنگ، موسوم به «وان پلاس پارتنرشیپ»، طراحی سینمای بین المللی «اومنی جوی» در شهر شانگهای را انجام داده که در نوع خود بی نظیر است.

این کمپانی برای خلق فضایی کاملا متفاوت و منحصر به فرد، از لوله های مسی متعدد در سقف و روی دیوارها استفاده کرده است. جالب است که در بخش هایی، این لوله ها از سقف پائین آمده و میز یا صندلی را شکل داده اند.

تاریکی و نورپردازی فضا نیز در زیباتر دیده شدن سالن نقش مهمی ایفا می کنند. از شما دعوت می کنیم در زیر عکس های این سینما را مشاهده کنید.

با روزیاتو همراه باشید.

1

2

3

4

5




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به دکور فوق العاده جذاب و متفاوت سینمایی در شانگهای که با لوله های مسی طراحی شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..