تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد سرعت موتورسیکلت ها شکسته می شود

علی صادقی
نویسنده

با مروری بر روی گذشته، سریع‌ترین سرعت جهان با یک دستگاه موتورسیکلت تقویت شده به رانندگی "والریا تامسون" در شهریورماه سال گذشته به ثبت رسید تا رکورد سرعت جهان به نام خانم "والریا تامسون" به ثبت برسد. گفتنی است که خانم والریا تامسون با موتورسیکلتی که با مدیریت "دنیس منینگ" ساخته و پرداخته شده است، در تاریخ 1 سپتامبر سال گذشته موفق به ثبت حداکثر سرعت 313 مایل بر ساعت، یعنی چیزی حدود 504 کیلومتر بر ساعت به صورت رسمی شده است تا نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به عنوان یکی از سریع‌ترین رانندگان تاریخ با موتورسیکلت ثبت کند، البته ناگفته نماند که نام "والریا تامسون" به عنوان سریع‌ترین زن جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است، زیرا پیش از این در سال 2010 میلادی موتورسیکلت ACK Attack در کویر نمک بونویل واقع در یوتا موفق به جابجایی رکورد سریع‌ترین موتورسیلکت جهان با سرعتی بسیار بالاتر از خانم "والریا تامسون" یعنی معادل 376 مایل بر ساعت یا به عبارتی 605 کیلومتر بر ساعت شده بود و این رکورد همچنان در دستان این موتورسیکلت است، اما تیم سازنده برای ارتقا رکورد خود تصمیم به تلاش دوباره برای ثبت یک سرعت بالاتر از 400 مایل بر ساعت گرفته است.
همانطور که گفتیم، ACK Attack نام رکورددار گینس به عنوان سریع‌ترین موتورسیکلت جهان است که نیروی خود را از دو پیشرانه به شدت تقویت شده سوزوکی هایابوسا به همراه یک توربوشارژر تامین می‌کند که گروه سازنده به حداکثر قدرت 900 اسب بخار برای این موتورسیلکت اشاره کرده‌اند.
حال برای ثبت یک رکورد جدید، موتورسیکلت ACK Attack به بزرگ‌ترین کویر نمک جهان در بولیوی یعنی "سالار دو ییونی ( Salar de Uyuni)" آورده شده است تا بدون دغدغه از حداکثر توانایی‌های این موتورسیکلت استفاده کنند و به حداکثر سرعت بیش از 400 مایل بر ساعت دست پیدا کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد سرعت موتورسیکلت ها شکسته می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..