تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی مردم برای خرید ‌به ترکیه سفر می‌کنند/دولت باید به مشکلات متعارف مردم بپردازد

هادی بهادری در گفت‌گو با خبرگزاری تسنیم در ارومیه، با تاکید بر پیگیری مطالبات مردم آذربایجان‌غربی از دولت دوازدهم اظهار کرد: از مهمترین مطالبات مردمی منطقه ویژه اقتصادی است که در حال حاضر در مجلس در دست بررسی بوده، ادامه پروژه احیای دریاچه ارومیه، تکمیل زیرساخت‌ها و ریل‌ها، توسعه صنعتی و بهبود اشتغال است که باید در دولت دوازدهم حل شوند.

وی با اشاره به سختی کار دولت دوازدهم بیان کرد: دولت یازدهم توانست بر مشکلات عمده کشور مانند چالش‌های بین‌المللی و یا بحث‌های کلان اقتصادی غلبه کند و هم‌اکنون باید به مشکلات متعارف مردم بپردازد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت دوازدهم باید با انرژی و برنامه‌ریزی جدید برای حل مسائل اساسی مردم که در شرایط کنونی اقتصاد است پرداخته و در زمینه‌های دیگر همچون مسائل بانکی، گمرک، سرمایه‌گذاری در شهرهای مرزی، ورزش و جوانان و فرهنگی هم برای حل آن‌ها اقدام کند.

بهادری گفت: امروز در دولت دوازدهم قطار پیشرفت قصد شروع به حرکت کردن دارد و مردم هم انتظار دارند که شکوفایی و پیشرفت کشور را در زندگی خود هم شاهد باشند.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت تولیدات داخلی اظهار کرد: برخی از مردم برای خرید لوازم خود به ترکیه سفر می‌کنند که موجب از دست‌ رفتن فرصت‌های اقتصادی و نیز بیکاری کارگران می‌شود که دلیل این اقدام خود را هم کیفیت بالای محصولات ترکیه می‌دانند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آذربایجان‌غربی تنها استان دارای مرز مشترک با ترکیه است و می‌تواند به کانون تولید مشترک تبدیل شود یعنی تولید در ایران اما با برند ترکیه و یا ایجاد شهرک پوشاک هم می‌تواند در این زمینه مفید باشد.

وی با یادآوری ظرفیتهای فراوان آذربایجان‌غربی در راستای اقتصاد مقاومتی افزود: آذربایجان‌غربی ظرفیتهای اقتصادی خوبی دارد برای مثال معادن غنی که لازمه آن دوری از خام‌فروشی و ایجاد کارخانه‌های فرآوری در استان است و یا استحصال نمک و املاح از دریاچه ارومیه که دولت باید در این زمینه‌ها به‌صورت جدی ورود پیدا کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی مردم برای خرید ‌به ترکیه سفر می‌کنند/دولت باید به مشکلات متعارف مردم بپردازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..