تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منچستریونایتد فاتح نیمه اول شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمه اول دیدار نهایی لیگ اروپا با برتری یک برصفر منچستریونایتد مقابل آژاکس به پایان رسید.

بازی ورزشگاه «فرندز آرنا»ی استکهلم با برتری منچستریونایتد شروع شد و با حملات پردامنه این تیم ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 18 پل پوگبا با ضربه پای چپ که با برخورد به سانچس، بازیکن حریف تغییر مسیر داد، منچستریونایتد را یک بر صفر پیش انداخت.

 در ادامه آژاکس با حرکات «زیخ» و یونس در کناره‌ها به سمت دروازه رقیب هجوم برد و در این شرایط ضد حملات شیاطین سرخ هم دفاع تیم هلندی را آزار می‌داد اما در نهایت نیمه اول گل دیگری در پی نداشت تا منچستریونایتد با برتری یک بر صفر در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منچستریونایتد فاتح نیمه اول شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..