تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهد رواج بی‌اعتنایی به قانون هستیم/ خط قرمز حجاب در ۱۰ استان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد صحت قول شامگاه چهارشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در اردبیل تصریح کرد: معضلات اجتماعی متعددی بروز و ظهور یافته که می‌توان به حاشیه‌نشینی، بی‌اعتقادی، طلاق و اعتیاد و بی‌حجابی در بین آن ها اشاره کرد.

وی افزود: مقابله با آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان تبلیغات اسلامی است و انتظار می‌رود با هدف درمان به موقع روحانیون به این معضلات توجه داشته باشند.

مدیرکل امور فرهنگی و رسانه تبلیغات اسلامی تأکید کرد: سهل‌انگاری در درمان این معضلات می‌تواند جامعه اسلامی را از اساس دچار مشکل کند.

صحت قول با اشاره به معضل بی‌حجابی بیان داشت: بررسی‌های کارشناسی وضعیت حجاب در شهرهای کشور نشان می‌دهد در ۱۰ استان خط قرمز حجاب رد شده است.

وی با اذعان به اینکه حجاب یک واجب شرعی است، ادامه داد: هر چند در مجموع آمار حجاب شرعی در کشور مطلوب بوده و شاهد حجاب شرعی ۵۰ درصدی بانوان هستیم اما لازم است نسبت به هدف دشمن به ترویج بی‌حجابی هوشیار بود.

مدیرکل امور فرهنگی و رسانه تبلیغات اسلامی تأکید کرد: با وجود تلاش دشمن با وارد کردن شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به خانه‌ها و ترویج بدحجابی همچنان حجاب شرعی وضعیت مطلوبی دارد.

صحت قول با تأکید به اینکه دشمن به دنبال دست‌درازی به خانواده‌ها با ترویج آسیب‌های اجتماعی است، ادامه داد: در صورتی که از راهکار هدفمندی استفاده نشود بنیان خانواده تا پنج سال آینده متزلزل خواهد شد.

وی با تأکید به نقش روحانیت در این خصوص ادامه داد: نهاد خانواده نهاد مقدسی در شرع مقدس اسلام است و حفاظت از آن مسئولیتی خطیر خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهد رواج بی‌اعتنایی به قانون هستیم/ خط قرمز حجاب در ۱۰ استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..