تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: ویدیویی جدید از طراحی منتسب به آیفون 8 منتشر شد

تماشا کنید: ویدیویی جدید از طراحی منتسب به آیفون 8 منتشر شد

شاید ویدیویی که در ادامه همراه با تک شات تماشا می کنید خیلی هیجان انگیز نباشد، اما تماشای آن خالی از لطف هم نخواهد بود. بنجامین گسکین، طراح و افشاگر معروف، ویدیوی زیر را به اشتراک گذاشته است.


البته در این ویدیو فقط با طراحی شبیه سازی شده ای مواجه می شویم که ممکن است در نهایت با طراحی اصلی مشابه باشد یا نباشد. اما آنچه در ویدیو می بینیم طرحی درخشان و زیباست که به نظر بدنه آن که از فولاد ضد زنگ ساخته شده همانند همیشه بسیار مقاوم است. دوربین دوال عمودی نیز بر روی پنل پشتی دیده می شود که به نظر می رسد یکی از ویژگی های آیفون بعدی باشد.


در این طراحی تصویر درستی از پنل جلویی ارایه نشده است. بنابراین نمی توانیم به اندازه حاشیه های نمایشگر دسترسی داشته باشیم. در عین حال مشخص نیست که آیا اپل آیفون 8 را مانند آنچه در ویدیو می بینیم با ترکیب رنگ یکپارچه عرضه می کند و یا در گرامیداشت دهمین سال تولید آیفون تغییری در رنگ بندی پنل پشتی ایجاد خواهد کرد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: ویدیویی جدید از طراحی منتسب به آیفون 8 منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..