تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه برنامه آزاد سازی خرمشهر در بوکان برگزار شد+تصاویر

ساعت: 20:50 منتشر شده در مورخ: 1396/03/03 شناسه خبر: 1112743

همزمان با سوم خرداد ماه روز آزاد سازی خرمشهر همایش بزرگی در فرهنگ سرای سیمرغ بوکان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس؛   در این همایش که با حضور جمع کثیری از بسیجیان، خانواده شهداء، مسئولان شهرستانی و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد امام جمعه بوکان در سخنانی به آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس اشاره کرد و عنوان نمود: سوم خرداد و فتح خرمشهر نماد مقاومت، ایثار و فداکاری ملت ایران استدر برابر زیاده خواهان و بی دینان جهان بود.

ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده افزود: بازپسگیری و فتح خرمشهر، نشان بارز مقاومت و شاخصه مهمی برای ایستادگی است که سربازان امام (ره) در عملیات بیت المقدس به خوبی از عهده آن بر آمدند.

وی ادامه داد: مردم آزادیخواه جهان باید از مقاومت ها و ایستادگی های مردم ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس و بعد آن درس بگیرند زیرا هرجا مقاومت بوده، موفقیت، پیشرفت، توسعه، عزت و … را به دنبال داشته است.

ماموستا خلیفه زاده به آزادی و دموکراسی مبتنی بر دین اسلام در ایران اسلامی نیز اشاره کرد و تصریح نمود: نظام‌ اسلامی‌ بر خلاف‌ نظام‌های‌ دیگر، نظام‌ زورگویی، تحکم، تحمیل‌ فکر و اندیشه‌ بر مردم‌ نیست، بلکه اسلام‌ الگوی‌ تازه‌ای‌ را مد‌ نظر دارد که‌ از آن‌ به‌ “مردم‌‌سالاری‌ دینی” تعبیر می‌شود و همین مردم سالاری را  جهانیان در روز ۲۹ اردیبهشت به وضوح دیدند.

امام جمعه بوکان خاطر نشان کرد: این عظمت حضور پای صندوق های رای و نشان دادن مردم سالاری دینی به جهانیان به ۳۷ سال پیش و آزادی خرمشهر و دیگر عملیات های غرور آفرین رزمندگان اسلام بر می گردد که دست متجاوزین را از سرزمین ایران دور کردند و امنیت کنونی را برای ما به ارمغات اوردند.

در ادامه این همایش باشکوه جانشین فرمانده سپاه بوکان نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان فتح خرمشهر را بارزترین جلوه مقاومت دانست عنوان کرد: ملت ایران در هر زمانی که در برابر زور گویان و استکبار جهانی مقاومت کرده به پیروزی های تاریخی دست پیدا کرده است.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی افزود: مقاومت ۳۴ روزه مردم خرمشهر و پس از آن رفع حصر آبادان از رویدادهای خاص هشت سال جنگ تحمیلی است که به ندرت در هر جنگی روی می‌دهد.

وی ادامه داد: یکی از بزرگ ترین حوادث تاریخ معاصر کشور و یکی از عظیم ترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است که این حادثه نماد و متبلور صف آرایی سازمان یافته و تهاجمی قدرت های بزرگ استکباری دوران جنگ سرد و قدرت های منطقه ای آن دوران علیه انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه بوکان خاطر نشان کرد: سوم خرداد سالروز آزاد‌سازی خرمشهر روز تاریخی و حماسی بود که در ذهن مردم و تاریخ کشور ایران ثبت شده است و روند جنگ هشت ساله ایران را تغییر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه برنامه آزاد سازی خرمشهر در بوکان برگزار شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..