تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع کارگران کارخانه آجر ماشینی آزادشهر در جلوی فرمانداری

ساعت: 15:46 منتشر شده در مورخ: 1396/03/03 شناسه خبر: 1112690

کارگران کارخانه آجر ماشینی آزادشهر برای دومین روز متوالی در جلوی فرمانداری آزادشهر تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیترآزاد، کارگران کارخانه آجر ماشینی آزادشهر برای دومین روز متوالی در جلوی فرمانداری آزادشهر تجمع کردند.

یکی از کارگران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما برای طلب حق و حقوقمان اینجا جمع شده ایم. گاز کارخانه قطع شده است. بیمه ما را خیلی وقت است نریخته اند، عیدی و پاداش ما را نداده اند، حقوق ما را بین ۱۳ تا ۱۵ ماه نداده اند، حق اولاد و ... را نمی دهند.

این کارگر معترض ادامه داد: امروز روز دومی است که برای اعتراض به جلوی فرمانداری آمده ایم. کار فرما از ما برگه سفید امضاء گرفته است و با اعتراض اندکی اخراجمان می کند. چند بار هم به اداره کار برای اعتراض رفته ایم ، اما جوابی نگرفته ایم.

در بررسی موضوع به اداره کار رفتیم و آقای علیرضا منصوری کارشناس اداره کار اظهار کرد: به آنها گفته ایم که شکایت خود را بصورت کتبی برای ما بیاورند بطور حتم پیگیری خواهد شد.

همچنین با تماس با سید جواد موسوی روابط عمومی اداره گاز استان وی در پاسخ به دلیل قطع گاز کارخانه اعلام کرد: بارها به این کارخانه برای پرداخت حق گاز فرصت داده ایم. اما از پرداخت آن خود داری می کنند و همیشه با این بهانه که اگر گاز قطع شود کارگران بیکار می شوند از پرداخت پول گاز بهاء فرار می کند.

موسوی ادامه داد: این کارخانه بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی دارد و ما باید این پول را که بیت المال است استرداد کنیم. برای فشار به صاحب کارخانه برای پرداخت گاز بهاء ، گاز آنجا را قطع کرده ایم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع کارگران کارخانه آجر ماشینی آزادشهر در جلوی فرمانداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..