تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه برنامه‌های شبکه نسیم در ماه میهمانی خدا

ویژه برنامه‌های شبکه نسیم در ماه میهمانی خدا

«هزارداستان» در جدول پخش ماه مبارک رمضانِ شبکه نسیم قرار گرفته است و نخستین برنامه آن ، بعدازظهر شنبه ۶ خرداد در نخستین روز این ماه مبارک پخش می شود.
 
این برنامه سرگرم کننده در پاسخ به نیاز مخاطبان برای شنیدن داستان های واقعی، نیاز به آگاهی و افزایش دانش مردم نسبت به مسایل مختلف اجتماعی طراحی شده که هر شب با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس که نقطه مشترکی با سوژه مطرح شده دارد و در منظر تعداد قابل توجهی تماشاچی ،اجرا و پخش می شود . به این ترتیب هر شب علاوه بر جذابیت موضوع و سوژه ، بینندگان با جذابیت مجری نیز همراه می شوند.
 
«هزارداستان» در ماه رمضان، هر شب ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش خواهد شد و تکرار آن نیز در ساعت های ۰۱:۰۰ و ۰۴:۳۰ بامداد و ۱۳:۳۰ روز بعد برنامه ریزی شده است.
 
جواد فرحانی تهیه کننده و محمد فواد صفاریان کارگردان این مجموعه مناسبتی هستند.

برنامه «دورهمی»، پنجشنبه، جمعه و شنبه ساعت ۲۳ و تکرار ۷ ، ۱۱ و ۱۷ به روی آنتن می رود.
 
 «خندوانه»،
یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ و تکرار ۷ ، ۱۱ و ۱۷ از این شبکه به روی آنتن می رود.
 
«ویتامین خ» نیز با حال و هوای رمضانی از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه برنامه‌های شبکه نسیم در ماه میهمانی خدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..