تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

افراد ثروتمند در جهان گاهی پول هاي خود را خرج چیزهایی می‌کنند که بسیار عجیب به نظر می‌رسد، با هم چند مشابه از این ولخرجی ها را مرور می‌کنیم.شاید تا به حال گفت و گو هاي افرادی که در بخت آزمایی هاي بزرگ برنده ي مقدار زیادی پول شده اند را دیده باشید. معمولاً وقتی که از این افراد پرسیده می‌شود که میخواهند با پول هاي میلیونی

که برنده شده اند چه کار کنند جواب هاي ساده اي مثل تعمیر کولر منزل می‌دهند! زیرا هنوز متوجه نیستند پولی که برنده شده اند چه قدرتی خواهد داشت. اما افرادی که سال هاست در پول و ثروت غرق میباشند دیگر علاقه اي به خرج پول هاي خود در مسائل ساده و معمولی ندارند و یک قدم فراتر میروند.در ادامه ي این مطلب می‌خواهیم میلیاردرهایی را به شما معرفی کنیم که با ثروت خود کارهای عجیبی انجام داده اند.

۱- هاوارد هیوز یک ایستگاه تلویزیونی را خرید چون تماشای فیلم را دوست داشت

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

هاوارد هیوز مرد ثروتمندی بود که سعی کرد مفهوم «ثروتمند غیرعادی» را به مرز مریضی روانی متصل کند. انسان هاي ثروتمند علایق و رقتارهای عجیب و خاصی دارند و هاوارد هیوز نیز از این قاعده مستثنی نبود. وی به تماشای فیلم علاقه ي شدیدی داشت و این علاقه را با گذراندن روزها و هفته هاي زیادی از عمر خود را در داخل سینمای خانگی خود نشان داد. وی برخی اوقات روزها از این سینمای خانگی خود خارج نمی شد.

هاوارد هیوز در سال هاي آخر عمر خود به لاس وگاس نقل مکان کرد و یک پنتهاوس در آن جا خریداری کرد تا اینکه زندگی در یک پنتهاوس در شهر لاس وگاس را به طور حقیقی و نه از طریق مشاهده فیلم تجربه کند. گرچه وی در این پنتهاوس نیز دست از مشاهده فیلم برنداشت و برای اینکار یک ایستگاه تلویزیونی محلی را خریداری کرد

و از انها خواست که برنامه هاي خود را طبق دستور او منتشر کنند. وی به شدت و با توجه وسواسانه ي خود بر تمامی فعالیت هاي این استودیو بازرسی داشت. هر گاه سریال یا صحنه اي از یک فیلم را از دست می داد با متصدی این ایستگاه تماس میگرفت و به او دستور می داد که سریال یا فیلم و یا حتی صحنه ي از دست داده اش را دوباره برای او اکران کنند.

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

بر اساس ادعاهای تماشاگران اهل لاس وگاس اگر می‌خواستید بدانید که هاوارد هیوز در شهر هست یا نه می توانستید تلویزیون را روشن کنید و اگر شبکه ي محلی مورد نظر فیلم «Ice Station Zebra » را اکران میکرد مطمئن می شدید که وی هنوز در شهر هست. این فیلم که محبوب ترین فیلم از دیدگاه هاوارد هیوز بود تقریباً هر شب اکران می شد. حتی برخی شب ها تا صبح اکران آن تکرار می شد.

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

۲- علاقه ي یک ثروتمند به خریدن وسایل تجملاتی بی روح برای سگ هایش

سوال اینجاست که آیا سگ هاي ثروتمند میدانند که ثروتمند میباشند یا خیر؟ این سوال را می‌توانید از سگی که در تصویر زیر می‌بینید بپرسید. گرچه به نظر میرسد وی علاقه اي به این همۀ تلفن همراه هوشمند آیفون ۷ که در مقابلش قرار داده شده ندارد.

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

این سگ ماده «کوکو» نام دارد و صاحب او ، وانگ سی کونگ فرزند ثروتمندترین مرد چین، وانگ جیان لین هست. و گرچه این همه ي موبایل هوشمند گرانقیمت به این سگ تعلق دارند. وانگ کوچک در هفته ي اولی که موبایل هاي اخیر اپل له بازار عرضه شدند برای این سگ سورتمه اي آلاسکایی خود هشت عدد موبایل آیفون ۷ خریده هست. عکس هایي از این سگ با تلفن همراه هاي آیفون جدیدش و دو اپل واچ در دست چند روز بعد در رسانه هاي اجتماعی خبرساز شد.

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

گرچه آقای وانگ آنقدر باهوش هست که بداند سگ ها حتی اگر می‌خواستند نیز نمی توانستند از موبایل هاي هوشمند بهره گیری کنند و تنها علت کار او دیوانگی اش به نظر می‌رسد. گرچه او تنها شخصی نیست که با فراهم کردن چنین زندگی لوکسی برای سگ خود نشان داده که کمی مشکل دارد. پاریس هیلتون نیز یک منزل ي مستقل برای سگ هاي خود ساخته هست و از آن جایی که ثروت هنگفتی دارد می‌تواند اینکار را انجام دهد.

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

این منزل ي مجلل در واقع یک ویلای دو طبقه هست که از مبلمان هاي گرانقیمت و گچ بری هاي خوشگل در آن بهره گیری شده و تنها به سگ ها تعلق دارد. حتی در این منزل لوستر نیز به کار رفته و تهویه ي هوای مطبوع نیز در اختیار سگ هاي خوش شانس قرار می‌گیرد.

ماریا کری نیز در سال ۲۰۱۴ یک جت شخصی را با هزینه اي ۱۷۵٫۰۰۰ دلاری برای سگ هایش اجاره کرد تا آنها را به یک اردوگاه لوکس بفرستد.

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

۳- یک میلیاردر اروپایی درخت هاي باستانی را خریداری کرده و با کشتی انها را به جنگل خصوصی خود منتقل میکند

تفاوت شما و یک میلیاردر را به شرح زیر می‌توان توصیف کرد: شما به طبیعت می‌روید و میگویید:” این درختان بسیار جذاب میباشند”. میلیاردر پشت سر شما میگوید:”همۀ ي انها را از ریشه دربیاورید و به منزل ي من بفرستید”.

بیدزینا ایوانیشویلی، اولیه وزیر متمول سابق گرجستان علاقه ي خاصی به جمع اوری درختان بزرگ و غول پیکر باستانی دارد. اگر وی از یک درخت خوشش بیاید آن را خریده و افرادی را برای از ریشه درآوردن آن می فرستد تا آن را به ویلای خصوصی که یک آبشار بزرگ و آلبوم اي از حیوانات عجیب در آن حضور دارند بیاورند.

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

در سال ۲۰۱۶، ایوانیشویلی دستور داد که یک درخت ۱۳۵ ساله را به منزل ي او منتقل کنند. اما این درخت آن چنان سنگین بود که تقریباً کشتی حامل آن را غرق کرد. از این رو وی سعی کرد یک جاده ي زمینی برای انتقال این درخت احداث کند. در نهایت یک هفته طول کشید تا این درخت غول پیکر ۴۰ کیلومتر فاصله تا جنگل خصوصی ایوانیشویلی را طی کرده و در آن جا کاشته شود.

او ادعا میکند که به جای درختانی که از ریشه در می آورد نهال هاي جدیدی را خواهد کاشت. گرچه وی به خوبی از این درخت هاي قدیمی مراقبت میکند به همین علت مخالفت چندانی با اقدامات او در این اساس وجود ندارد. اما وی می‌خواهد با این همۀ درخت چه کار کند؟!

۲- یک میلیاردر دنیای فناوری برای دور زدن قوانین راهنمایی و رانندگی پول می‌پردازد

وقتی که پلیس یک میلیاردر را جریمه اي چند صد دلاری میکند او از این موضوع اصلا ناراحت نمیشود. تنها چیزی که مانع پوزخند زدن این افراد می‌شود گیر افتادن در پشت ترافیک خواهد بود و قوانین راهنمایی و رانندگی از نظر آنها فقط دست و پا گیر میباشند.

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

برای مثال بیل گیتس علاقه ي شدیدی به خودرو هاي پورشه دارد و یکی از برترین پورشه هاي او از مدل «پورشه ۹۵۹» هست که یکی از کمیاب ترین و محبوب ترین مدلهای پورشه در جهان به شمار می‌آید. اما یک مشکل وجود داشت و آن اینکه او اجازه نداشت

خودرو پورشه ي محبوب خود را به علت محدودیت هاي کشور ایالات متحده در این اساس با خود داشته باشد. در مواجهه با این موضوع، بیل گیتس ابروهایش را بالا انداخت و گفت : من از این قانون خوشم نمی‌آید، عوضش کنید”.

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

از این رو بیل گیتس توانست با لابی گری، قانون موسوم به «Show And Display Law» را تصویب کند که تنها برای افراد ثروتمندی هست که قصد دارند خودروهای غیرقانونی را وارد این کشور کنند. اکنون با این قانون اخیر، بیل گیتس میتواند از خودرو خارق العاده و عجیب خود بهره گیری کند زیرا او وکلای حقوقی در اختیار دارد که می‌توانند قوانین ناخوشایند را برای وی تغییر دهند.

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

استیو جابز نیز علاقه اي به سوار شدن بر اتومبیل هاي که پلاک دارند نشان نمی داد و علت این موضوع برای کسی مشخص نشده هست. از شانس استیو جابز در کالیفرنیا یک قانون وجود دارد که به صاحبان اتومبیل هاي نو اجازه می‌دهد حداکثر ۶ ماه بدون پلاک از خودرو خود بهره گیری کنند. از این رو به جای مراجعه به مراکز راهنمایی و رانندگی و کاغذبازی،

جابز هر ۶ ماه یکبار اتومبیل مرسدس خود را عوض می‌کرد. گرچه این قانون ملغی شده هست اما تا سال ۲۰۱۹ اجرا نخواهد شد و جابز در صورت زنده ماندن می توانست چندین سال دیگر نیز از این عادت عجیب خود لذت ببرد.

۱- هنری فورد منزل هایي که افراد سرشناس در آنها سکونت داشته اند را خریداری می‌کند

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

همانگونه که گفتیم ثروتمند بودن دیدگاه شما در مورد اینکه چه چیزهایی را می‌توانید بخرید و چه چیزهایی نمی‌توانید را به شدت تغییر خواهد داد. وی نیز مثل ایوانیشویلی هر وقت به جایی تاریخی می رفت و از آن جا خوشش می آمد به افرادش دستور می داد که آن را خریداری کرده و برای وی بیاورند.

از این مکان ها می‌توان به منزل اي که برادران رایت نخستین هواپیمای خود را در آن جا ساختند یا آزمایشگاهی که توماس ادیسون در آن جا اختراعات خود را انجام می داد اشاره کرد که هنری فورد با پرداخت هزینه هاي سرسام آور آنها را به موزه اي شخصی به نام «Greenfield Village» در دیِربورن ایالت میشیگان منتقل می‌کرد که امروزه نیز پابرجاست.

دیدنی اینکه وی دوست نداشت در جواب خواسته هایش «نه» بشنود. در یک برهه ي زمانی خاص، فورد به شدت به آهنگ هاي استفن فوستر علاقمند شد مخصوصاً آهنگ هاي «Way Down Upon The Swanee River» و «Oh! Susanna». از این رو وی منزل ي دوران کودکی فوستر را خریداری نموده و تلاش کرد

آن را از پیتزبورگ به دیربورن منتقل کند اما شهردار پیتزبورگ به وی اعلام کرد که این منزل را اشتباهاً خریداری کرده و استفن فوستر هیچ گاه در این منزل اقامت نداشته هست.

ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور

 به گزارش پارس ناز ااز این رو هنری فور خود دست به کار شد و با مراجعه به محل و پرس و جوهای گسترده از افراد محلی و تاریخدانان شهر پیتزبورگ در نهایت اعلام کرده که این منزل را خریده و بر سر در آن نوشت: «محل به جهان آمدن استفن فوستر».

یکی از برادرزاده هاي فوستر به نام اِوِلین فوستر مورنوِک مطلب اي را منتشر کرد که در آن گفته شده بود منزل ي مذکور در واقع منزل ي دوران کودکی استفن فوستر نبوده و هنری فورد استدلالات و مدارک معتبر در این مورد را نادیده گرفته هست. اما فورد تا زمان مرگش این منزل را در تملک داشت و همواره اعلام می‌کرد که استفن فوستر در این منزل به جهان آمده هست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولخرجی های عجیب به سبک افراد پولدار و مشهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..