تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گارتنر: افزایش جهانی 9 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه اول 2017

گارتنر گزارش خود از میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه اول 2017 را منتشر کرد که براساس آن میزان فروش 9 درصد افزایش یافته است. کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند موفق به فروش 380 میلیون دستگاه در این بازه زمانی شده‌اند که افزایش 9.1 درصدی را نشان می‌دهد. همچنین گارتنر گزارش می‌دهد که کاربران تمایل به خرید گوشی‌های گران‌قیمت‌تر پیدا کرده‌اند.

باید شرکت‌های چینی را در این سه‌ماهه موفق‌ترین تولیدکنندگان محسوب کرد. سامسونگ در این بازه زمانی موفق به فروش 78,67 میلیون گوشی هوشمند شده که نشان‌دهنده سهم 20.7 درصدی این شرکت است که نسبت به سهم 23.3 درصدی در مدت‌ زمان مشابه سال گذشته، کاهش یافته است. اپل با فروش 51.99 میلیون واحد در مقام دوم قرار دارد که سهم آن از 14.8 درصد در سال گذشته به 13.7 درصد رسیده است.

در مقام‌های بعدی هواوی، اوپو و Vivo قرار دارند که به‌ترتیب فروشی برابر با 34.18 میلیون، 30.92 میلیون و 25.84 میلیون واحد را تجربه کرده‌اند. سهم آن‌ها نیز برابر با 9 درصد، 8.1 درصد و 6.8 درصد است. باقی تولیدکنندگان دارای سهمی 41.7 درصدی بوده که این موضوع نشان‌دهنده سهم بالاتر از 50 درصدی 5 تولیدکننده مطرح است.

سیستم‌عامل اندروید دارای سهم 86.1 درصدی بوده و iOS سهمی برابر 13.7 درصد دارد. سهم باقی سیستم‌عامل‌ها برابر با 0.2 است.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گارتنر: افزایش جهانی 9 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه اول 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..