تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی از دستگاه‌های MateBook E، MateBook X و MateBook D رونمایی کرد

در چند روز گذشته هواوی و زیر مجموعه آن یعنی آنر از چندین محصول رونمایی کردند. درحالی‌که آنر از دستگاه‌های آنر 6A، آنر روتر X1، آنر روتر X1 پلاس، Play Pad 2 و دستبند هوشمند A2 رونمایی کرد، هواوی دیوایس‌های MateBook E، MateBook X و MateBook D را معرفی نمود.

MateBook E

MateBook E

MateBook E رقیب مایکروسافت سرفیس پرو و سامسونگ گلکسی Book محسوب می‌شود. این دستگاه دارای ضخامت 6.9 میلی‌متری بوده و از نمایشگر 12 اینچی لمسی با رزولوشن 2K و زاویه دید 160 درجه بهره می‌برد. این دستگاه دارای دو نسخه با پردازنده‌های نسل هفتم اینتل Core M3-7Y30 و Core i5-7Y54 بوده که هر دو از پردازنده گرافیکی اینتل HD 615 بهره می‌برند. 4 یا 8 گیگابایت رم، 128 و 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD دیگر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند.

باتری 4430 میلی‌آمپری مورداستفاده در آن تا 9 ساعت کاربر را همراهی می‌کند. اطلاعی از قیمت این مدل در دسترس نیست. این دستگاه با کیبورد عرضه خواهد شد.

MateBook D

MateBook D

این دستگاه یک لپ‌تاپ 15.6 اینچی بوده که دارای نمایشگر بدون حاشیه با رزولوشن 1080p است. این مدل دارای ضخامت 16.9 میلی‌متری بوده و تنها 1.9 کیلوگرم وزن دارد. از مشخصات فنی این لپ‌تاپ می‌توان به پردازنده Core i5 7200U و Core i7 7500U، گرافیک اینتل HD 620 و انویدیا GeForce 940MX، رم 4 تا 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 تا 512 گیگابایتی SSD و یا 500 گیگابایت و 1 ترابایتی HDD و باتری 3800 میلی‌آمپری با شارژدهی 10 ساعته می‌توان اشاره نمود.

3 پورت USB، پورت HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا درگاه‌های ارتباطی آن را تشکیل می‌دهند. هواوی برای این محصول خود رنگ‌های طلایی، خاکستری و آبی را درنظر گرفته و بر روی آن ویندوز 10 نصب کرده است.

MateBook X

MateBook X

این لپ‌تاپ 13 اینچی اندازه‌ای کوچکتر از یک برگه A4 دارد. نمایشگر 13.0 اینچی MateBook X دارای کمترین حاشیه در میان لپ‌تاپ‌ها بوده و علاوه‌بر رزولوشن 2K، توسط شیشه محافظ گوریلا گلس پوشانده شده است. پردازنده آن همانند MateBook D بوده و در دو نسخه با 4 گیگابایت رم همراه با 256 گیگابایت حافظه SSD و 8 گیگابایت رم همراه با 512 گیگابایت SSD عرضه می‌گردد.

هواوی در این محصول از فن استفاده نکرده و جنس بدنه آن به‌گونه‌ای بوده که باعث خنک شدنش می‌شود. باتری 5449 میلی‌آمپری آن تا 10 ساعت کاربر را همراهی خواهد کرد. MateBook X در رنگ‌های طلایی، رزگلد و خاکستری قابل خریداری خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی از دستگاه‌های MateBook E، MateBook X و MateBook D رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..