تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنیسورهای مازندرانی فینالیست مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، در دیدارهای مرحله نیمه نهایی این مسابقات که عصر چهارشنبه در مجموعه ورزشی امیر آمل برگزار شد، ابتدا 'کامی احمدی' از آمل با نتیجه 2برصفر' دانیال حسینی' تنسیور ١٦ ساله بابل و پدیده مسابقات را که شانس نخست کسب مقام دراین مسابقات بود ، شکست داد و جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کرد.
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات، 'حسین اطروشی' از ساری ودارنده رنکینگ33 کشوری با نتیجه 2برصفر برابر ' سالار یحیوی' از آذربایجان شرقی صاحب برتری شد، تا فینال مرحله سوم این مسابقات تمام مازندرانی برگزار شود.
پیش از ظهر پنجشنبه و از ساعت11 'کامی احمدی' از آمل و'حسین اطروشی' از ساری برای کسب مقام قهرمانی مرحله سوم مسابقات تنیس آزاد مناطق پنجگانه کشور به مصاف هم خواهند رفت.
غمناک رییس سازمان لیگ فدراسیون تنیس هم از نزدیک دیدار نهایی این مسابقات را تماشا خواهد کرد.
مرحله سوم مسابقات تنیس آزاد مردان مناطق پنجگانه کشور با حضور 41 تنیسور از استانهای مازندران، تهران، قزوین، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی وغربی، سمنان وگلستان از روز شنبه این هفته به میزبانی هیات تنیس شهرستان آمل درمجموعه ورزشی امیراین شهرستان درحال برگزاری است.
با اعلام فدراسیون تنیس وبه منظور افزایش انگیزه و فضای رقابتی مسابقات 32 نفر برتر و دارای رنکینگ کشوری از حضور در این مسابقات معاف شدند، تا از این فرصت، جوانان علاقمند به این رشته نیز معرفی ودیده شوند.
مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور در پنج مرحله برگزار می شود، که پیش ازاین مرحله نخست آن در سمنان ومرحله دوم در امیرکلا بابل برگزار شد.
به نفرات برتر در مجموع مناطق علاوه برحداقل 100تا 150 امتیاز رنکینگ کشوری ، جوایز نقدی اهداء خواهد شد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنیسورهای مازندرانی فینالیست مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..