تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطر به خاطر حمایت از ایران با عربستان، امارات و بحرین به چالش افتاد

کد خبر: ۵۳۷۹۳۳

۹۱۶۵  بازدید

پس از عربستان و امارات، بحرین هم دسترسی به وبسایت‌های قطری را مسدود کرد .

خبرگزاری فارس: شبکه العربیه به نقل از یک منبع در وزارتخارجه امارات اعلام کرد که این کشور تمامی پایگاههای خبری قطری را مسدود و فیلتر کرده است.

 در پی اظهارات جنجالی امیر قطر در حمایت از ایران که خبرگزاری رسمی قطر آن را منتشر کرد و شبکه‌های قطری به نقل از این خبرگزاری آن را بازنشر کردند حملات بی سابقه رسانه‌های اماراتی و سعودی علیه پادشاه قطر شکل گرفته است.

هر چند قطر رسما اعلام کرده که خبرگزاری رسمی این کشور هک شده بود؛ اما امارات و عربستان چنین ادعایی را نپذیرفته‌اند.

جنجال از آنجا آغاز شد که خبرگزاری رسمی قطر (قنا) سه شنبه شب خبری از شیخ «تمیم بن حمد»امیر قطر منتشر کرد مبنی بر اینکه وی تصریح کرده که دامن زدن به تنش با ایران به عنوان کشوری قدرتمند به مصلحت نیست و خواستار پرهیز از هرگونه تنش با تهران شده است.
 

همچنین بر اساس خبر قنا، وی درباره روابط کشورش با ایران گفت که ایران وزنه‌ منطقه اسلامی به شمار می رود که نمی توان آن را نادیده گرفت و قطر روابط قوی با آمریکا و ایران را حفظ می کند.


 امیر قطر افزود: دامن زدن به اختلاف با ایران به عنوان کشوری قدرتمند که ثبات منطقه را تضمین می کند، به مصحلت نیست.

همچنین وی از حزب الله لبنان به عنوان جنبش مقاومت یاد کرد.

دولت قطر کمی بعد این خبر را غیر واقعی و نتیجه عملیات هکرها دانست.

رسانه های عربستان سعودی وامارات اما با رد تصریحات دولت قطر در باره هک شدن خبرگزاری رسمی این کشور، حملات شدیدی را علیه دوحه آغاز کردند و شبکه الجزیره این کشور در امارات فیلتر شد.

با وجود اعلام هک شدن خبرگزاری قطر، برخی رسانه های وابسته به عربستان همچنان خط نفی ادعای قطر را دنبال کرده و حتی مدعی شدند فایل صوتی اظهارات امیر قطر در این باره (در خصوص ایران) موجود است.

از این گذشته، رسانه های سعودی و اماراتی می گویند اگر فرض را بر هک شدن سایت خبرگزاری قطر هم بگذاریم این سوال همچنان وجود دارد که چرا در توییتر این رسانه هم اظهارات امیر قطر منتشر شده است؟ 

پس از عربستان و امارات، بحرین هم دسترسی به وبسایت‌های قطری را مسدود کرد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطر به خاطر حمایت از ایران با عربستان، امارات و بحرین به چالش افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..