تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازاریابان نسل هزاره، چگونه کار می کنند؟

مجله پنجره خلاقیت: زمانی که بحث بازاریابی پیش می آید، آیا به بازاریاب های نسل هزاره (متولدان 1980 تا 2000) هم فکر می کنید؟ اگر پاسخ تان منفی است، اشتباه می کنید. موسسه Magisto به تازگی از بیش از 500 مالک کسب و کارهای کوچک نظرسنجی کرده و متوجه شده که بازاریاب های نسل هزاره موفقیت خیلی بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارند و این به خاطر استفاده زیاد آنها از اینترنت است. در ادامه به پنج موردی اشاره می کنیم که این موسسه در این نظرسنجی به آنها پی برده  و به شما می گوییم که این موارد چه نقشی برای کسب و کارتان دارند.

1. همه چیز دیجیتالی شده است

طبیعی است که نسل هزاره به دلیل متولد شدن در دنیای دات کام، در زمینه بازاریابی هم در وهله اول به روش های دیجیتالی آن فکر می کند. به طور میانگین بازاریاب های نسل هزاره ای که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، 58 درصد از بودجه بازاریابی شان را صرف شبکه های دیجیتالی می کنند؛ این موضوع را می توان با این مقایسه کرد که نسل ایکس تنها 14 درصد از بودجه بازاریابی شان را به رسانه های دیجیتال اختصاص می دهند.

این که شما هم از بازاریابی دیجیتالی استفاده می کنید، دلیل آن نمی شود که رویکردی مبتنی بر امور دیجیتالی دارید. اگر سن شما بیشتر از سن میانگین نسل هزاره باشد، احتمالا بازاریابی دیجیتالی را به عنوان گزینه ای مازاد برای شیوه های قدیمی بازاریابی مانند بروشورها یا تراکت های چاپی می دانید. به عبارت دیگر حتی اگر به شدت درگیر بازاریابی اینترنتی باشید، ممکن است در ابتدا با تبلیغات چاپی شروع کرده و سپس آن را به فرمت مناسب اینترنتی تبدیل کرده باشید. این رویکرد ممکن است شما را از قافله عقب نگه دارد.

بازاریابان نسل هزاره، چگونه کار می کنند؟

2. تبلیغات مبتنی بر گوشی تلفن همراه را فراموش نکنید

نه تنها بازاریاب های نسل هزاره دیجیتال محور هستند، بلکه علاقه زیادی به تبلیغات موبایلی دارند. تقریبا نیمی (41 درصد) از هزاره ها بخش اعظمی از بودجه بازاریابی شان را صرف رسانه های موبایلی می کنند؛ در حالی که این رقم برای بازاریاب های نسل ایکس کمتر از 10 درصد است. باز هم این شیوه رایج و معمول بازاریاب های نسل هزاره است که بستگی زیادی به گوشی هوشمندشان دارند. تعداد زیادی از جستجوهای اینترنتی امروزه در گوشی های هوشمند انجام می شود که شما به عنوان بازاریاب باید از این موضوع بهره برده و در جایی حضور پیدا کنید که مشتریان تان آنجا هستند.

3. رسانه های اجتماعی شروع مسیر فروش شما هستند

جالب است که رسانه های اجتماعی جایی است که نسل ایکس علاقه بیشتری به آن دارند. بیش از یک چهارم (27 درصد) نسل ایکس از تبلیغات رسانه اجتماعی استفاده می کنند تا در مورد برندشان آگاهی بخشی کرده و درآمد بیشتری کسب کنند. با این حال این رقم نسبت به بازاریاب های نسل هزاره خیلی کمتر است؛ بیش از 60 درصد هزاره ای ها برای تبلیغات دیجیتالی خود از رسانه های اجتماعی بهره می برند.

بازاریاب های نسل هزاره بر این باورند که شیوه خرید مشتریان تغییر کرده است. مسیر خرید مشتریان دیگر اغلب از شبکه های اجتماعی آغاز می شود زیرا دوستان، خانواده و شبکه های تبلیغاتی موجود در صفحات اجتماعی، مصرف کنندگان را نسبت به خرید محصولات جدید وسوسه مین کنند اما روز به روز تعداد خریدهای صورت گرفته در شبکه های اجتماعی بیشتر و بیشتر می شود.

4. استقبال از محتوای ویدئویی

اگر شما متعلق به نسل ایکس باشید، احتمالا با خواندن این تیتر به یاد تبلیغات ویدئویی گران قیمت تلویزیون می افتد اما این موضوع برای بازاریاب های نسل هزاره فرق می کند. ویدئوهای آنلاین چیزی است که آنها با آن بزرگ شده اند؛ پس تعجبی ندارد که 88 درصد از بازاریاب های هزاره از تبلیغات آنلاین ویدئویی استفاده می کنند و 45 درصد از آنها بیش از یک چهارم بودجه بازاریابی شان را به آن اختصاص داده اند.

بازاریابی ویدئویی، حتی آن چیزی که در تلویزیون می بینید، ارزان تر از چیزی است که فکرش را می کنید. شما می توانید محتوای ویدئویی مناسبی ایجاد کرده و آن را هم در تلویزیون و هم در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. وقتی می خواهید محتوای ویدئویی ایجاد کنید از مفاهیمی بهره ببرید که بتوانید آن را به روش های متنوعی استفاده کنید.

5. آزمایش، آزمایش

یکی از ارزشمندترین جوانب تبلیغات اینترنتی، خواه تبلیغات کلیکی، خواه تبلیغات بنری در یک وب سایت میزبان و خواه ویدئوی آنلاین، این است که به سادگی می توانید نتایج را بررسی کرده و بازخورد مناسبی در مورد کارایی تبلیغات خود دریافت کنید. این سنجش پذیری در مقایسه با تبلیغات چاپی قدیمی، مزیت بزرگی به شمار می آید.

بازاریاب های نسل هزاره به خوبی این موضوع را می دانند: حدود 60 درصد از آنها تبلیغات دیجیتال خود را مورد آزمایش قرار می دهند. این رقم نزد بازاریاب های نسل ایکس حدود 13 درصد است.

تبلیغات دیجیتالی باید پایه و اساس برنامه بازاریابی شما باشد. دیگر انواع تبلیغات حول محور این نوع تبلیغات قرار می گیرد. شاید این موضوع زیاد به مذاق نسل ایکس خوش نیاید اما باید بدانید که برای باقی ماندن در عرصه رقابت، چاره ای جز پذیرفتن این نوع تبلیغات نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازاریابان نسل هزاره، چگونه کار می کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..