تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرخ و فلکی عجیب به سبک ژاپنی ها +فیلم

ساخت این پروژه 28 میلیون دلاری از سال 2009 آغاز و تا سال  2013  بطول انجامید. 24 اتاقک که هر کدام گنجایش 5 مسافر را دارند روی بدنه دایره ای چرخ و فلک نصب شده اند که در هر ثانیه 16.4 درجه بدور خود و 0.2 متر در ثانیه بدور حلقه بیرونی می چرخند، حرکاتی که تنها در 22 دقیقه انجام خواهد شد.

با وجود اینکه ساخت چرخ و فلک مدت ها است به پایان رسیده ولی بدلیل عدم تکرار حوادث مشابه قبلی مانند سقوط پل بزرگراهی در شمال شرق کشور،  اداره بازرسی چندین مرحله نظارت روی این پروژه انجام داده است.

گفتنی است؛ بزرگترین چرخ وفلک ساخته شده در گذشته متعلق به کشور سنگاپور بود با ارتفاع 165 متر.

ژاپنی ها چرخ و فلکی عجیب ساختند+ فیلم  ژاپنی ها چرخ و فلکی عجیب ساختند+ فیلم  برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرخ و فلکی عجیب به سبک ژاپنی ها +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..