تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف 5000 جلد گواهینامه/ پاسخ آتش نشانی به ابهامات حادثه پلاسکو/ ارائه 15 هزار سبد کالا در ماه رمضان

توقیف 5000 جلد گواهینامه/ پاسخ آتش نشانی به ابهامات حادثه پلاسکو/ ارائه 15 هزار سبد کالا در ماه رمضانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از اختصاص سهمیه یک هزار واگن به شهر تهران تا تمهیدات ویژه پزشکی برای اعزام بیماران خاص به سرزمین وحی، از مهمترین و پربازدیدترین بحث‌های روز چهارشنبه(سوم خردادماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار یکم خرداد گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران از پرداخت بیش از 40 میلیارد تومان صدقه توسط مردم استان تهران در سال 95 خبر داد.

قایم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: مجوز تأمین 2 هزار واگن در دولت صادر شده که از این تعداد یک هزار واگن سهمیه شهر تهران است.

سازمان آتش نشانی تهران با ارائه گزارشی به سوالات شهروندان و همچنین ابهامات حادثه ساختمان پلاسکو پاسخ داد.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا از توقیف 5 هزار و 200 جلد گواهینامه در سال 95 خبر داد.

رئیس مرکز پزشکی حج جمعیت هلال احمر گفت: تمامی تمهیدات لازم برای اعزام بیماران خاص به حج ابراهیمی اندیشیده شده و مشکلی وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز زمان قطعی برای پایان کار دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران مشخص نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف 5000 جلد گواهینامه/ پاسخ آتش نشانی به ابهامات حادثه پلاسکو/ ارائه 15 هزار سبد کالا در ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..