تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد از عدم ساختار روابط عمومی در کشور/ اجماع عمومی درباره مسأله روابط عمومی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، علی دارابی در چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران،‌  گفت: کار در روابط عمومی نیاز به عشق، انگیزه و اراده زیادی دارد.

وی افزود: استقلال، امنیت، آبادانی و عزت فعلی در کشورمان مرهون جانفشانی عزیزان کشورمان در اقصی نقاط ایران به ویژه شهدا و ایثارگران است. 

دارابی تصریح کرد: روابط عمومی را در وزارت جهاد در سال 1369 با سه نفر راه‌اندازی کردیم اما بعد از 12 سال مدیریتم در آنجا توانستم تعداد کارمندان روابط عمومی وزارت جهاد را به 1200 نفر رساندم.

این پیشکسوت عرصه روابط عمومی خاطرنشان کرد: همواره روابط عمومی وزارت جهاد رتبه برتر را در کشور به دست می‌آورد.

وی افزود: امروزه در عرصه روابط عمومی، ادبیات، کتاب‌ها و جزوات زیادی تولید شده که همگی آنها مرهون زحمات اساتید و پژوهشگران این عرصه است.

دارابی تصریح کرد: از عمر روابط عمومی در ایران 65 سال می‌گذرد اما همچنان بحث عدم ساختار مناسب را مطرح می‌کنیم و به نظر می‌رسد که متأسفانه بر سر مسأله روابط عمومی اجماع لازم وجود ندارد.

وی در پایان افزود: روابط عمومی با حوزه‌های مختلفی در ارتباط است که می‌توان این حوزه‌ها را تنیده در هم نامید و باید کارهای اساسی در این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/TGB801



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد از عدم ساختار روابط عمومی در کشور/ اجماع عمومی درباره مسأله روابط عمومی وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..