تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرخصی سه روزه "مهدی هاشمی"

جامعه > قضایی - ایسنا نوشت: مدیرکل زندان‌های استان تهران از مرخصی مهدی هاشمی از روز 31 اردیبهشت به مدت سه روز خبر داد.

مصطفی محبی با بیان این مطلب گفت: مهدی هاشمی روز 31 اردیبهشت به مدت سه روز به مرخصی آمد و پس از اتمام مرخصی به زندان برگشت.

وی با اشاره به برگزاری جشن نسیم مهر( روز حمایت از خانواده زندانیان) گفت: ما تمام تلاشمان این است که خود زندانی را اصلاح کنیم و به بیرون بفرستیم.

وی افزود: به نحو اولی اعتقاد داریم که افرادی بیرون از زندان مجازات می شوند( خانواده زندانیان) که هیچ گناهی ندارند و سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی و قوه قضاییه و سازمان زندان ها که قسمت عمده آن را انجمن حمایت انجام می دهد و نیز ریاست سازمان زندان ها و ... همه تلاش داریم تا آنجا که می توانیم مشکلات این قشر( خانواده زندانیان) را از دوششان برداریم و به فرزندان آنها از لحاظ تحصیلی و ... کمک کنیم.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرخصی سه روزه "مهدی هاشمی"»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..