تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین پست طارمی پس از خراب کردن پنالتی/وقتی مهاجم راه هر انتقادی را می‌بندد

اولین پست طارمی پس از خراب کردن پنالتی/وقتی مهاجم راه هر انتقادی را می‌بنددبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم فوتبال پرسپولیس در چهارچوب مسابقات جام باشگاه‌های آسیا دیشب در ورزشگاه آزادی میزبان قهرمان لیگ ستارگان قطر بود.

بازی دیشب قرمزپوشان پایتخت در مقابل لخویا قطر با نتیجه بدون گل به پایان رسید و پرسپولسی‌ها باید برای صعود از زمین لخویا پیروز و یا با نتیجه تساوی بیرون آیند. اما دیشب یاران برانکو فرصت‌های زیادی را از دست دادند و گل سرسبد این موقعیت‌ها پنالتی بود که با خطای مدافع لخویا برای پرسپولیس حاصل شد. 

مهدی طارمی که خود پنالتی را از بازیکن لخویا گرفته بود با ایستادت پشت توپ نفس‌ها را در سینه هواداران حبس کرد اما پس از زدن ضربه تنها صدایی که از هواداران برخواست آه حسرت بود.

در همین راستا مهاجم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت:"نمک نشناس بودن رو یاد نگرفنم اما جبران کرد رو خوب یاد گرفتم من تا آخر عمرم مدیون پرسپولیس و هوادارانش هستم و تا اونجایی که بتونم از جونم مایه میزارم واسه تیم اول پایتخت و ایران.

پ.ن:همیشه راهی واسه جبران هست و برگشتی وجود داره، خدایا تا ابد شکرت."

پست مهدی طارمی پس از خراب کردن پنالتی در بازی دیشب مقابل لخوایا را در زیر می توانید ببینید: 

مهاجم پرسپولیسی‌ها پس از انتشار این پست در اینستاگرامش قسمت کامنت‌های خود را بست.

اولین پست طارمی پس از خراب کردن پنالتی/وقتی مهاجم راه هر انتقادی را می‌بندد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین پست طارمی پس از خراب کردن پنالتی/وقتی مهاجم راه هر انتقادی را می‌بندد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..