تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ کشته در انحراف به چپ پراید

۵ کشته در انحراف به چپ پراید

جامعه > حوادث - رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ 5 نفر بر اثر حادثه رانندگی در خراسان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از پلیس راهور، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص تصادف شب گذشته که جان پنج نفر را گرفت، گفت: حوالی ساعت ٢٠:٣٠ دیشب (سه شنبه) در کیلومتر ٤ محور خواف (استان خراسان رضوی) یک دستگاه پراید با یک دستگاه کشنده اسکانیا و یک دستگاه پراید دیگر تصادف کرد که در این حادثه ٥ نفرکشته و ٥ نفر مجروح شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به علت حادثه تاكيد کرد: برابر نظر کارشناسان پلیس راه استان خراسان رضوی، انحراف به چپ راننده پراید علت این حادثه بوده است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ کشته در انحراف به چپ پراید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..