تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مسجد جامع خرمشهر» به روایت شبکه چهار

فرهنگ > تلویزیون - مستند «مسجد جامع خرمشهر» سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهراز شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مستند «مسجد جامع خرمشهر» به تهیه کنندگی هوشنگ میرزایی چهارشنبه سوم خرداد، مصادف با روز آزادسازی خرمشهر از شبکه چهار پخش می شود.

مستند« مسجد جامع خرمشهر» روایت حماسه و حضور مدافعان خرمشهر در مقابله با ارتش بعث عراق در سال ۵۹ و آزاد سازی خرمشهر در سال ۶۱ است.

آنچه که روایت می شود از زبان مردان و زنانی است که در این مسجد حضور داشته اند و به مبارزه با دشمن پرداخته اند . «مسجد جامع خرمشهر» شرح حماسه و دلاورمردی مردان و زنان خرمشهر و نقش مسجد بعنوان پایگاه سیاسی و مذهبی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب است.

«مسجد جامع خرمشهر» کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که به مدت 34 دقیقه روز چهار شنبه سوم خرداد ماه ساعت 21 از شبکه چهارسیما پخش می شود.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مسجد جامع خرمشهر» به روایت شبکه چهار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..