تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست ملی پوشان ایران در مقابل زامبیا/ صعود در گرو نتیجه گرفتن مقابل پرتغال

به گزارش افکارنیوز،

تیم ملی ایران در جام جهانی جوانان بازی برده مقابل زامبیا را با حساب ۴ بر ۲ واگذار کرد تا برای صعود به مرحله بعد چشم انتظار دیدار با پرتغال باقی بماند.

در دومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی فوتبال جوانان – ۲۰۱۷ کره‌جنوبی، تیم ملی ایران از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه جام جهانی ججو مقابل تیم ملی زامبیا قرار گرفت. تیم ملی ایران در حالی که با دو گل از زامبیا پیش افتاده بود، در نهایت در نیمه دوم چهار گل دریافت کرد و با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل قهرمان آفریقا شکست خورد.

تیم ملی زامبیا با این پیروزی ۶ امتیازی شد و به عنوان سومین تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شد. ایران نیز سه امتیازی باقی ماند و برای صعود به مرحله بعد باید در بازی سوم پرتغال را از پیش‌رو بردارد.

رضا شکاری در دقیقه ۷ و ۴۹ ( پنالتی) گل‌های ایران را به ثمر رساند. ساکالا نیز در دقیقه ۵۴ و ام‌وِپو در دقیقه ۵۹ ، باندا در دقیقه ۶۵ و داکا در دقیقه ۷۱ گل‌های زامبیا را وارد دروازه ایران کردند.

همچنین ساکای، کاپیتان زامبیا نیز با کارت زرد داور جریمه شد.

دیگر بازی این گروه از ساعت ۱۵:۳۰ میان تیم‌های پرتغال و کاستاریکا برگزار می‌شود. بازی سوم ایران، روز یک شنبه مقابل تیم ملی پرتغال خواهد بود.

در این بازی ایران با لباس یک دست سفید و زامبیا با لباس یک دست سبز در زمین حاضر شدند.

قضاوت این دیدار را آنتونیو متئو لاهوز اسپانیایی به همراه کمک‌داورهایی از کشور اسپانیا بر عهده دارند.

گزارش نیمه نخست

در دقیقه یک، شوت سلطانی‌مهر از مقابل محوطه جریمه زامبیا با برخورد به مدافعان این تیم دور شد. در ادامه درخشان‌مهر توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که رضا شکاری از ۶ قدمی و بدون حضور مدافعان حریف توپ را به بیرون زد تا فرصت بسیار خوبی از دست ایران برود.

گل: در دقیقه هفت، روی اشتباه مدافع اسپانیا توپ به رضا شکاری رسید و او با دریبل مدافع این تیم، تو را به گوشه دروازه زامبیا زد و ایران را با یک گل پیش انداخت.

در دقیقه ۲۰، بازیکن زامبیا با ایستادن پشت ضربه ایستگاهی، از فاصله ۲۵ متری توپ را با فاصل از دروازه ایران به بیرون زد.

در دقیقه ۳۱، بازیکن زامبیا با عبور از چند بازیکن ایران، موقعیت خوبی را برای هم بازی خود در داخل محوطه جریمه ایران فراهم کرد که مدافع های ایران سراسیمه این توپ را دور کردند.

در دقیقه ۳۴، شوت بازیکن زامبیا به سمت دروازه نیما میرزازاد، با برخورد  به صورت علی شهسواری از دروازه ایران دور شد.

در دقیقه ۳۷، سانتر بازیکن زامبیا از روی نقطع کرنر توسط میرزازاد دور شد اما شوت برگشتی و محکم بازیکن این تیم با برخورد به مدافع های ایران به دروازه‌بان مشکی پوش ایران رسید.

گزارش نیمه دوم

در دقیقه ۴۸، امید نورافکن با توپ وارد محوطه جریمه زامبیا شد و در حالی که قصد دریبل زدن بازیکن زامبیا را داشت با خطای این بازیکن سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

گل: در دقیقه ۴۹، رضا شکاری پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و ضربه خود را برعکس جهتی که دروازه‌بان پریده بود زد و گل دوم ایران را به ارمغان آورد.

گل: در دقیقه ۵۴، روی اشتباه علی شهسواری توپ در محوطه جریمه به ساکالا رسید و او با شوتی محکم دروازه ایران را باز کرد و اختلاف را به حداقل رساند.

گل: در دقیقه ۵۸، با کار تیمی بازیکنان زامبیا توپ مقابل محطوه جریمه به ام‌وِپو رسید و او با شوتی زمینی و محکم گل دوم تیمش را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.

گل: در دقیقه ۶۵، بازیکن زامبیا بعد از عبور از بازیکن ایران توپ را سانتر کرد که میرزازاد با پا توپ را دور کرد اما در برگشت مهاجم زامبیا ضربه سر دیگری را زد که باز هم خط دفاع ایران برگشت داد اما در مرحله سوم ضربه باندا از فاصله کم وارد دروازه ایران شد و گل سوم زامبیا به ثمر رسید.

در دقیقه ۶۹، سانتر علی شهسواری به روی دروازه زامبیا در موقعیت خوب به علی شجاعی رسید اما او در حالتی نامتعادل به توپ ضربه زد که به جایی نرسید.

گل: در دقیقه ۷۱، حرکت تیمی بازیکنان زامبیا مقابل محوطه جریمه باز هم موقعیت شوتزنی به داکا رسید و این بازیکن با شوتی دقیق دروازه ایران را برای بار چهارم باز کرد.

در دقیق ۸۵، در شلوغی محوطه جریمه، شوت محکم بازیکن ایران با برخورد به دیرک دروازه تبدیل به گل نشد.

این دیدار در نهایت با پیروزی ۴ بر ۲ به سود زامبیا تمام شد تا ایران بازی دو هیچ برده را مقابل زامبیا واگذارکند و نماینده آفریقا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

ترکیب ایران:

نیما میرزازاد، علی شهسواری، مهران درخشان‌مهر، نیما طاهری، محمد سلطانی‌مهر ( عارف غلامی ۶۷)، محمد مهدی مهدی‌خانی ( علی روستایی ۸۰ )، رضا شکاری، رضا جعفری ( مهدی قایدی ۷۱ )، ابوالفضل رزاق پور، امید نورافکن و عارف آقاسی

ترکیب زامبیا:

باندا، نیوندو، چیلویا، ساکالا ( کاپیتان)، لوچانگا ( داکا ۴۵)، ساکالا، ام ‌وِپو، باندا، مایمبه، چیلوفیا و موسوندا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست ملی پوشان ایران در مقابل زامبیا/ صعود در گرو نتیجه گرفتن مقابل پرتغال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..