تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تازه ترین اخبار درباره جدیدترین محصول اپل/آیا سامسونگ قطعات آیفون9 را تأمین می کند؟

شایعاتی درباره آیفون 9به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنوز شرکت اپل مدل سال 2017 خود یعنی آیفون 8 را رونمایی نکرده است که شایعاتی از آیفون 9 نیز به گوش می‌رسد. گفته می‌شود اپل با شرکت سامسونگ درباره شرایط کلی اندازه نمایشگر مدل جدید خود قرارداد محرمانه‌ای بسته اما جزئیات آن هنوز در دست بررسی است و تصمیم قطعی گرفته نشده است.

بر اساس این شایعات احتمالاً آیفون 9 در دو اندازه 5.28 و 6.46 عرضه خواهد شد. همچنین طبق شایعات مطرح‌شده، در این قرارداد مقرر شده است که سامسونگ قطعات گوشی جدید آیفون در سال 2018 را تأمین کند.

از جمله این قطعات، نمایشگرهای OLED یا دیود گسیل نور ارگانیک است؛ این نمایشگرها دارای جسم پلیمری است که اجازه می‌دهد ترکیبات آلی به خوبی در آن جمع شوند و به این ترتیب نورهای مختلف با رنگ‌های متفاوت از خود ساطع می‌کند.

این اولین همکاری سامسونگ با اپل نیست، این شرکت در حال حاضر نیز پنل‌های اولد آیفون ادیشن مختص آیفون 8 را تأمین می‎کند.

نکته مهم این است که تعداد پنل‌ها در سال 2017 حدود 70 میلیون پنل است در حالی‌که طبق شنیده‌ها این میزان در سال 2018 تقریبا به دوبرابر می‌رسد. اگر مشکلی در عرضه آیفون 8 پیش نیاید در پاییز امسال این محصول رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تازه ترین اخبار درباره جدیدترین محصول اپل/آیا سامسونگ قطعات آیفون9 را تأمین می کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..