تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین نمایشگاه عکس و نقاشی کانون هنرمند آن برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه عکس و نقاشی کانون هنرمند آن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سومین نمایشگاه عکس و نقاشی کانون هنرمند آن با نمایش آثاری از بیست و هفت هنرمند عکاس و نقاش چهارشنبه سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر با موضوع حماسه خرمشهر در نگارخانه بوستان برج آزادی ساعت 15 افتتاح خواهد شد.

همزمان با ایام برگزاری نمایشگاه سه نشست هنری و ورکشاپ با مشارکت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می گردد. ورکشاپ ها در روزهای چهارشنبه (استاد حامدی ترکیب بندی در عکاسی و انتخاب و نگه داری فیلم، عکس و دوربین و لنز)، پنج شنبه (استاد فریدونی عکاسی جنگ) و جمعه (استاد دادخواه عکاسی مفهومی) از ساعت 15الی 18 برگزار می‌شود.

کانون هنرمند آن از اساتید، فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته‌های هنر از جمله عکاسی، نقاشی، گرافیک، کارگردانی، تئاتر و سینما تشکیل شده است و  تعداد بیش از 50 اثر در این نمایشگاه با موضوع حماسه خرمشهر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

دراین نمایشگاه آثاری از زینب محرابی، امید حامدی، پژمان دادخواه، الهه کسمایی، ملیحه السادات مطلق، راضیه عبدالرحیمی، علی فریدونی، رحیم صادقلو، شهریار خوانساری، مصطفی اسد بیگی، سعید زند، راحله گلشن خوارزمی، افسانه آتش افروز، یوسف آمون، امیر بدرعظیمی، مینا آروانه، سحرجمالی، محسن محمد باقر (فریدون)، پژمان مولایی، زهراصالحی، مهران قاسمی، فائزه صالحی، اورینب سوسن، الهام سادات موسوی، روژین فردی، زیبا علیرضایی، بهناز تاراسی به نمایش درخواهد آمد.

از دیگر برنامه های این نمایشگاه در سالروز آزاد سازی خرمشهر اجرای موسیقی زنده، پخش فیلم مستند داستانی آزاد سازی خرمشهر (از راحله گلشن خواص) است.

نمایشگاه عکس و نقاشی کانون هنرمند آن روز چهارشنبه سوم خرداد از ساعت 15 افتتاح خواهد شد و تا 10 خرداد از ساعت 9 الی 17 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین نمایشگاه عکس و نقاشی کانون هنرمند آن برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..