تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یارانه خانوار نیازمند افزایش می یابد؟

به گزارش افکارنیوز،

محمد خدابخشی ، در مورد اینکه گفته شده یارانه سه برابری که از اول سال برای نیازمندان یارانه‌بگیر وصل شد، از خرداد ماه قطع خواهد شد و مستمری افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: افزایش مستمری خانوارهای نیازمند طبق ماده 79 قانون برنامه ششم توسعه بوده که در تبصره 14 قانون بودجه سال 96 نیز ذکر شده و اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی از محل منابع هدفمندی یارانه‌ها برای آن در نظر گرفته شده است. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: دولت نمی‌تواند یارانه اقشار نیازمند را قطع کند و حتی گفته شده که مستمری آنها از این محل نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: شیوه پرداخت یارانه و مستمری در اختیار دولت بوده و بر اساس جدول تبصره 14 قانون بودجه، باید هزینه شود. همچنین مجوز پرداخت یارانه به دولت داده شده و با رعایت ملاحظات هزینه می‌شود.

خدابخشی بیان داشت: از اول هم یارانه نقدی ثابت بود و فقط مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت متناسب به محدودیت بر مبنای متوسط بیست درصد حداقل دستمزد مصوبه شورای عالی کار افزایش یافته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یارانه خانوار نیازمند افزایش می یابد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..